ďťż
chomiki
jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku
Pytanie do znawcow gaznikow part two
pytanie do znawocow przede wszystkim Pleksa
Pytanie odnosnie licznika temeratury silnika
lużny kabel masowy,pytanie z kąd?
pytanie. co to może być, kiedy nie chce odpalić
Pytanie dotycząse Win Vista.
Pytanie do użytkowników 2.0 turbo (406)
Pytanie odnośnie chłodzenia silnika
Dwa pytania (elektryczno hydrauliczne) :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam.

    Kupiłem niedawno peugeota 405 1,8 SRD Turbo jest to mało spotykany silnik (podobno dobry)
    Zaprowadziłem go dzisiaj na wymianę rozrządu oraz wymianę simeringów.
    Według mechanika aby wymienić rozrząd trzeba wyciągać silnik itp itd.. za samą wymianę rozrządu policzył mi 150 zł :-/ + 250 pasek i napinacze...
    Po zdjęciu przez niego intercoolera doszedł do wniosku że ma oko ma 400 tys przebiegu i świadczy o tym olej który się tam znajduje.
    Według niego tym autem nie można już w ogóle szaleć (choć według mnie nieźle idzie).
    Co o tym sądzicie?
    Dodam, ze auto odpala na dotyk co do brania oleju.... NIE dymi na niebiesko na biało też.
    Trochę na czarno ale to oczywiste dlaczego...
    Rozpędzałem go do 160.. pójdzie więcej ale nie mam gdzie sprawdzić.

    Z góry dziękuje Wam za wszystkie opinie.
    Jeśli wiecie jak zdiagnozować zużycie silnika proszę o pytania.


    Zmień filtr powietrza bo może z odmy zaciągać.
    Postaraj się zmierzyć ciśnienie na garkach i podaj na forum to porozmawiamy ,a to co opisałeś
    to chyba mechanior naprał się jak autobus i p....y od rzeczy bo nie wyglada to na zajechany motor. k:Oraz zastosuj się do porady poprzednika , koniecznie.
    Pierwsze słyszę żeby wyciągać silnik do wymiany paska
    A olej to tak jak BARON pisze może być z odmy
    Zdejm jeszcze rurę powietrza przy turbinie (na tłoczeniu-dmuchaniu) i sprawdź czy tam nie ma oleju, bo turbinka też może puszczać, chociaż częściej puszcza do wydechu niż powietrza ale lepiej sprawdzić


    Zeby wyciagac silnik do wymiany paska? Widac nigdy nic nie robil przy 205 i ma rece jak orangutan.
    Wiesz... Ciezko ocenic stan silnika na podstawie: 'jedzie 160, choc pojedzie wiecej'
    To i ja sie przylacze.

    Mam pytanko, jak mozna sprawdzic czy turbina jest dobrze smarowana ?

    Mam silnik w idealnym stanie sprezanie 29/30 na kazdym cylindrze.
    Pompa wtryskowa po regeneracji.
    Nowe koncowki wtryskiwaczy z wyregulowanym cisnieniem.
    Sprawdzona i splanowana glowica, nowa uszczelka GOETZE, nowe zawory, gniazda wyszlifowane.
    Turbina podaje 1.0 bar, jak przekrece to nawet do 1.3 moze dojsc
    Samochod powyzej 130 jedzie jak polonez na gazie.
    Dodam ze mam wywalony kat, wstawiona strumienice i jakis tam sportowy tlumik na koncu ( nie przelotowy).
    Wiem ze mam troszke za wczesny kat wtrysku, ale nie wydaje mi sie ze to od tego, bo przed wymiana uszczelki pod glowica bylo to samo, a wtedy kat byl ustawiony dobrze.
    opony 185/60/15.
    Nie wiem co jeszcze moze byc istotnego, co wplywa na moc. Do 100km rozpedza sie w 11 sek (zmierzone G-techem).

    Pomozcie

    PS

    tez mam olej w intercoolerze

    Turbina podaje 1.0 bar, jak przekrece to nawet do 1.3 moze dojsc

    a jak to sprawdzałeś ?
    Banita Powiem tak... Pojechałem z rana do niego wysłał mnie na szarpaki żeby sprawdzić czy w zawieszeniu wszystko ok.. na szczęście jest bardzo dobrze. Przez ten czas miał dokończyć audi 80 zostawiłem peugeota i pojechałem. O 14 przyjechałem zobaczyć po ch*** wyciąga silnik do wymiany rozrządu. Okazało sie że peugeota nie dotkną! Potem szybko wypchną ta 80 z warsztatu wprowadził peugeota i tak biegał od jednego do drugiego wkur***. Jeszcze niedawno mówił że silnik jest w zaje***** stanie a dzisiaj po odkręceniu intercoolera... gada mi takie głopoty. Podobno jeszcze cieknie z uszczelki pod tą pokrywą z samej góry silnika niestety nie znam się wogóle więc nie powiem co to jest. Według niego główną przyczyną tego że silnik jest do d*** jest fakt że posiada olej w intercollerze dodam że chyba leci od odmy przez tą grubą rure bo tam widac było to po wilgotnych ściankach ale raczej nic sie nie lało z rurek... Nie wiem co o tym sądzić pojade na sprawdzenie ciśnienia ale do innego mechanika i napisze o tym na forum.
    Jeśli masz olej w intercoolerze to nic innego tylko turbosprężarka puszcza. Uszczelniacze w turbosprężarce.
    Jeszcze nie słyszałem takich bajek ,aby wyciągąc silnik do zmiany rozrządu.
    Daj do regeneracji turbo i będzie gitara.
    I zmień mechanika ........
    Dokładnie ROB ma całkowitą racje zabieraj ten samochód i to szybko bo to jakiś kowal a nie mechanik.Tylko jakieś szkody ci narobi.Ponawiam pytanie Levis jak sprawdzałeś czy masz 1.0 bara czy 1.3.Dziwna sprawa u ciebie jest jak mówisz ze tyle rzeczy zrobiłeś i samochód dalej chodzi ci cienko.Mi to wygląda na pompe mogę sie mylić ale to tak wygląda jak by nie dostawał ropy tyle ile potrzebuje.Mówiłeś coś jeszcze ze masz jakoś przerobiony filtr paliwa?jak dobrze pamiętam.Mozę podłącz wszystko tak jak w serii jest zobacz czy coś sie zmieni.Powiem ci ze ostatnio jak sie przyjrzałem to są różnice w pompie u ciebie i u mnie daj jakaś nowa fote swojej pompy jak możesz ?


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.