ďťż
chomiki
UWAGA ruszają przygotowania do XV Finału WOŚP
Alternator padł - moja wczorajsza przygoda.
Autobusowe przygody :)
LiLO vs GRUB
sprzedam motorower
Brak świateł - jak to naprawić.
[Sprzedam] Sony Ericsson K550i
Gaźnik, a właściwie uszczelka (1,4)
Kontroler hosta USB Hi Speed ?
problem z kartą samsung u700
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • oknaszczecin.pev.pl

  • chomiki

    Aktualnie rozwijam grę logiczno-przygodową w DHTML. Połowa zrobiona, ale do reszty muszę znaleźć pomysły. Liczę na Waszą pomoc.

    http://dhost.info/compmaster/toda

    Rozkład pokojów:

    Laboratorium <--- Biblioteka
                        |
    Nowy pokój <----- Wejście -----> Biuro

    Lewe i przednie drzwi są tymczasowo otwarte (do testów). Przechodzę do rzeczy:

    Lewy pokój
    Początkowo przeznaczyłem go na krainę matematyki, ale czy to też taki dobry pomysł? Jest już coś z matematyki i fizyki w innych pokojach.

    Chciałem wprowadzić nową gierkę logiczną - kwadrat 3x3 z losowo posegregowanymi liczbami od 1 do 9. Aby uzyskać dysk / klucz / inny przedmiot, należy posegregować je rosnąco. Można przesuwać tylko całe wiersze lub kolumny bądź na ukos. Co o tym sądzicie? Obawiam się tylko, że to zniechęci niektórych do przejścia gry. Chociaż Green Wall w MOTAS też zdaje się hardcore dla tych, którzy nie znają sposobu zaznaczenia wszystkich pól (oprócz 4, które można pominąć).

    Być może przeniosę okno z biura do nowego pokoju, a tam wstawię co innego. Może urządzenie związane z komputerami? Jakieś pomysły?

    Biuro
    Chyba powiększę monitor, aby mógł wyświetlić więcej treści. Ewentualnie na miejscu okna pojawi się ekran i obraz będzie rzucany z projektora. Nie chcę zmarnować przestrzeni.

    Biblioteka
    Tam pojawi się przenośny komputer ZonePad. Do czego przyda się, jeszcze muszę pomyśleć - być może pojawi się hasło do czegoś lub jakaś wskazówka / instrukcja. Może jeszcze ukryję jakieś obiekty, np. na szafie.

    Laboratorium
    Tu chyba wiele nie zmienię, chyba że macie ciekawe pomysły, na co liczę. Kolejność dysków przypadkowo zbiegła się z kolejnością książek w bibliotece, ale teraz już tak nie będzie. Podpowiedzi podczas wyciągania dysków ułatwią zadanie, jeżeli ktokolwiek je czyta.

    Pokój główny
    Lampki na menedżerze będą zapalać się w zależności od stanu zabezpieczeń.

    Inne atrakcje
    Zastanawiam się, jak jeszcze można utrudnić przejście gry, ale tak, aby nikogo nie zniechęcić. Ludzie narzekali, że jest zbyt krótka. Na 1 zagranicznej stronie poleciała fala krytyki. Chcę to zmienić.

    Co należy zrobić, aby przejść grę? Pomyślcie nad ciekawymi rozwiązaniami.


    kiedys lubilem takie gierki internetowe... podziwiam
    hmm... Twórz dalej, bo starą wersję "przeszedłem" Trochę śmiesznie to brzmi, bo miała 2 poziomy. Rozbuduj, a napewno będzie miała większą popularność. A i odświeżenie grafiki mi się podoba - widać postępy w rozbudowie gry, na razie jednak jest tak trudna, że nie da się jej przejść (bo nie jest dokończona). Pracuj dalej, warto.
    Pozdrawiam
    Gra jest już prawie ukończona. Dodam jeszcze co najmniej 1 atrakcję, czyli wpisanie hasła, które trzeba najpierw rozkodować. W platformie pojawi się kilka nowości.

    Można już przejść całą grę, ale jeszcze nie wystawiam jej dla wszystkich. Największą trudność może sprawić włączenie prądu, znalezienie niektórych przedmiotów i C-Lock.

    Chciałbym, abyście ocenili przede wszystkim poziom, grywalność (stopień satysfakcji gracza) i wykonanie. Wciąż czekam na sugestie, jak jeszcze można utrudnić przejście gry.

    URL: http://dhost.info/compmaster/toda

    W weekend powinienem skończyć grę. Na 80% pojawi się klawiatura na półce albo będzie trzeba ją przynieść. Jest 1 problem, który powoduje, że tworzenie projektu trwa tak długo. Muszę odwalić całą robotę (pomijając gotowe komponenty). Aby znaleźć grafików do współpracy, muszę udowodnić, że wyjdzie porządna gra.


    Jak zobaczyłem ten temat, to jedyne co mi się skojarzyło, te te głupie gierki do ściągnięcia na telefon w tanich gazetach

    BP,NMSP
    Gry escape są popularne szczególnie za granicą. W Polsce jest trochę blogów na ich temat. TODA na pewno nie dorówna projektom tworzonym przez wieloosobowe zespoły, np. MOTAS, White Chamber, ale jest cecha, która ją różni od innych - nie wymaga Flash Playera

    Wersja BETA już jest dostępna. Być może jeszcze wprowadzę zmiany, np. nowe obiekty, zadania do wykonania - coś, co jeszcze bardziej utrudni przejście gry. To zależy od zainteresowania.

    Ostatnio moda na gry escape wyraźnie spada. Mam nadzieję, że gra ponownie zdobędzie popularność w Polsce, bo większość tego typu projektów jest po japońsku

    Całkiem możliwe - kiedyś grałem często w gry escape, teraz mi się znudziły. Może dlatego, że nie ma już porządnie wykonanych, w których trzeba więcej myśleć niż klikać i wpadać w szał, próbując dostać się za szafkę / łózko / podnieść jakiś obiekt.

    Wiem, że jest jeszcze dużo niedogodności w TODA, ale w wolnym czasie wprowadzę drobne zmiany, aby zapewnić lepszy komfort gry. Więcej akcji też się przyda. Jeżeli już coś tworzę, muszę dokończyć. Czekam na Wasze sugestie!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.