ďťż
chomiki
Lampy przednie z ringami a'la BMW - VW Golf III i IV
Pali i nie pali na gazie na dwa gary i strzela
robł ktos pierscienie mdf na przednie drzwi??
Jakie głośniki zmieszczą sie w przednie drzwi???
Jak poprawnie i optymalnie ustawić światła przednie
Jakie głośniki pod przednia szybe??
Jakie głośniki w przednie drzwi
nie działa spryskiwacz szyby przedniej
Żółte żarówki do przednich reflektorów
Przeróbka instalacji el. przednich reflektorów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    mam przedni pas przystosowany do 2 wiatraków
    ale mam jeden ten z prawej patrząc od strony kierowcy
    silnik 1,9 xu9m benzynka
    silnik pracuje ok wszystko fajno
    w zimę nawet zatykam ten otwór (w zime,na gazie ciężko mu trzymac temperature, ponizej -10 bieduje tak kolo 70-75, po zatkaniu ok )

    czy fabrycznie były u mnie 2 wiatraki??


    Tak fabrycznie były raczej 2 wiatraki, ja miałem kombiaka z tym samym silnikiem i miałem dwa wiatraki, jak coś to mam na sprzedaż za rozsądną cenę
    Dwa wiatraki miały przede wszystkim wersje z klimatyzacją.

    Osobiście posiadałem i posiadam SRI po fl, w których nie ma dwóch wiatraków, choć miejsce w pasie na tak owy jest. Obydwa nie posiadały nawet wiązki dostosowanej pod dwa wiatraki i nie posiadały klimy.

    Z tego, co wiem to pas z jednym wiatrakiem stosowany był tylko w najmniejszych pojemnościach 1,4 i 1,6
    hm.. u mnie w GLD - XUD9A jest jeden wiatrak chociaż jest miejsce na drugi... aczkolwiek elegancko wyrabia.


    w xu9m powinien byc jeden wiatrak ja bynajmniej tak mam
    Ja mam dwa wiatraki bez klimy oryginalnie
    Modele XU9M mają tylko jeden wentylator z opornicą do dwustopniowego chłodzenia.
    sąsiad666 moje oba też mają dwa stopnie działania i działają jednocześnie
    Przed FL też były z dwoma wentylatorami, pytanie tylko od czego to uzależnione i dlaczego w podwójnej obudowie montowano jeden wentylator

    sąsiad666 ...... pytanie tylko od czego to uzależnione i dlaczego w podwójnej obudowie montowano jeden wentylator

    własnie to miałem na myśli
    zakładając wątek
    Maćku Twoje dwa są na przekaźnikach i one są odpowiedzialne za prędkości z jakimi pracują wiatraki, tak jak napisałeś kręcą się jednocześnie, miałem identycznie w SRI(są 3 przekaźniki). Natomiast jeżeli chodzi o jeden wiatrak w podwójnej obudowie, to zauważyłem że te podwójne były montowane w wersjach z mocniejszymi silnikami. Może z racji tego że posiadały większą moc szybciej i bardziej się nagrzewały. Co do jednego wentylatora, może łatwiej było jeden w ogóle nie zakładać niż robić nową ramę na pojedynczy.
    Tylko że były produkowane i zakładane ramy na pojedynczy wiatrak
    Moje zdanie jest takie, w obudowie podwójnej były fabrycznie montowane dwa wentylatory, a fakt że jednego nie ma to prawdopodobnie jakaś późniejsza przeróbka wynikła z jakiegoś wypadku lub innego uszkodzenia, i nie sugerował bym się rodzajem silnika, ponieważ wymianie mógł być poddany pas przedni, wiadomą rzeczą jest że jeszcze kilka lat temu było ciężko z tego typu częściami i montowało się do auta po stłuczce co w ręce wpadło miałem dokładny tego przykład z lampami przednimi jak kupiłem swojego pugola, były pojedyncze lampy H4, a instalację mam fabrycznie do podwójnych H4+H1, podobnie wyglądała sprawa z innymi częściami, stąd moje przypuszczenie, ale mogę się mylić, najlepiej to sprawdzić w serviceboxie wpisując numer nadwozia, wtedy można dokładnie zobaczyć jaki był pas przedni zamontowany i ile wentylatorów ja się jeszcze nie spotkałem w katalogu z takim rozwiązaniem, więc greku podaj mi numer nadwozia i sprawdzę, jak to jest w twoim przypadku
    Peugeot 405 Summertime - motor 1.6 z klimą,posiada oryginalnie 2 wiatraki
    przedlift 1.9 MPI 125KM dwa wiatraki w pasie bez klimy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.