ďťż
chomiki
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
Problem z podkręcaniem Semprona 3000+ i ddr2 667
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Witam
    jestem nowy na forum ale mi się podoba stronka i w ogóle jest fajnie.

    ale wracając do tematu.

    moja 405 z 1991 SRi 1.9 265tys. LPG ma problemy z odpalaniem gdy naprzykład pojeździ trochę (np: 100km lub stoi w korkach) zgaszę ją na postuj i za 10min chcę ruszyć i odjechać a ona oni drygu tylko kontrolki na konsoli się palą i cisza.

    Co to może być? Czy to rozrusznik się przegrzewa i nie chce ruszać.

    A odpala mi jak popcham!!


    pewnie szczotki się wieszają woź ze sobą młotek, jak nie chce odpalić to wal lekko w rozrusznik odwiesza sie i wsio jedziesz Myśle, że jak ręką uderzysz w takim przypadku w rozrusznik to tez zadziała
    mam ten sam problem . Ale mam też inne rozwiązanie: przekręcam kluczyk ( bez właczonego biegu), wciskam sprzegło i "strzelam" z niego. Pomaga w 90% jak nie to klucz do kół i rozrusznikowi w łeb.
    cHyba tak spróbuję. tylko jakąś rurkę wezmę bo rozrusznk jest zabudowany i nie łatwo go stuknąć ...


    jak nie pomoze trzeba bez wcisnietego sprzwegla wsadzic wszystkie biegi po kolei.. u mnie pomagało
    heh jakie rozwiazania mi jak w malcu sie wieszal to sobie pchalem sam

    heh jakie rozwiazania mi jak w malcu sie wieszal to sobie pchalem sam
    ... tylko malca troche łatwiej pchnąć
    witam miałem taki sam problem w kombi gld. Jest na to metoda kluczyk musi być przekręcony i wtedy spróbuj styknąć te dwie śruby na rozruszniku do których dochodzą kable wtedy odpala (kluczem albo grubym izolowanym kablem tak na chwilkę) . tylko musi być na luzie Podobno często zdaża się taki problem poprostu ucieka gdzies masa tylko nie wiadomo gdzie. Bardzo chętnie bym sie tego dowiedział . jeżeli uda ci się to wyeliminować napisz.
    Ja miałem tez problem ale u mnie problem polegał w rozruszniku!Całkowicie szczotek nie było!! Wymieniłem i odpala bez problemu tylko ze taki luxus kosztował mnie 95zł bo wymieniłem szotki i tuleje przy okazji!A pchac nie polecam bo w 405 tkach jest pasek który przy szarpnieciu moze sie zerwac lub przekrecic!Czy cos takiego mi mechanik gadał!
    chłopaki zginęła mi iskra w 405-ątce 1.4 może ktoś wie co zrobić?
    Przyczyn może być wiele postawowe to przewody, kopułka , palec rozdzielacza , cewka . Nie znam silnika 1,4 (gaznik czy wtrysk ?)
    A może poprostu sprawdz bezpieczniki w komorze silnika.
    Ktoś chłopakowi pomoże ? , bo widze że jego apel porwał wiatr
    na gaźniku a gdzie tak wogule jest ten bezpiecznik ?

    [ Dodano: Sro Sie 02, 2006 8:40 pm ]
    Ano niestety kolego....nie wiem . Tak jak pisałem nie znam silnika 1.4
    Musisz poszukać
    moze ktorys przekaznik sie przywiesza ...
    Witam ja własnie mam taki sam problem tylko ze opisze go szczegółowiej.

    Mianowicie,zrobiłem autkiem w dwa miesiące 3 tys km,wysiadam z auta gasze je,zjadam sobie zupke i kurczaczka znowu wsiadam i ne odpala:(

    prąd jest rozrusznik nie kreci nawet nic nie słychac,swiece sie grzeją bo sprawdzałem,

    próbowałem go lekko pchnąć bo jak to szczotki to moze cos drgnie ale nic:(

    teraz musze czekac do przyszłego miesiąca:(
    ..

    prąd jest rozrusznik nie kreci nawet nic nie słychac,swiece sie grzeją bo sprawdzałem, Sprawa załatwiona auto uruchomione przy okazji się spotkaliśmy
    TAk jak mówisz kolego,gdyby nie Ty wydałbym niepotrzebnie kase.Druga śróba już przykręcona,załozyłem z tej radości alu,195/50,tłucze jak cholera ale trzyma w zakrętach niesamowicie.

    Pozdrawiam
    Mariusz
    mam 205x45R16 te tą trzymają
    ja miałem taki sam problem mam 405 1.6 b+g z 94r. po jeździe jak go zgasiłem nie mogłem go odpalić paliły mi się kontrolki,jak próbowałem zapalić cisza,myślałem na początku że to akumulato,wymieniłem go i dalej cisza.Okazało się że bendiks mi się odktęcił,wystarczyło go tylko dokręcić i zapalił.:] teraz mam inny problem nie mam pojęcia gdzie jest wlew oleju silnikowego:(:Pmam półgaźnik i nikt nie wie gdzie on jest:P wracając do tematu spróbuj dokręcić bendiks powinno pomóc:):P
    Witam. Moj problem tez lezy w rozruszniku...jadac nim z KRK do RZESZOWA...zatrzymalem sie na chwilek na stacji(5min moze) wsiadam odpalam...a tu nic...anie nie obroci rozrusznik..no ale po poruszaniu kablami odpalil wkoncu. Pozmnje w czaei jazdy...zaczal kopcic na bialo...w koncu sie zaczal gotowac niemal...wiec zapewne uszczelka pod glowica... i o co chodzi z rozr-jak jest zimny pali-jak sie nagrzeje nie obroci->zostalo wymienione szczotki itp-rozrusznik niby ma dzialac a tu nie obraca mimo ze silnik zimny-wydaje mi sie (tak slyszalem) ze mi sie mogla zgromadzic woda na tłokach-i przez to nie obroci-dodam ze czakm na wymiane uszczelki i przy okazji wymienie pasek rozrz-a za wymiabne uszcz pod glowica mechanik krzyknal sobie 1tys zł!!! pogielo go-wole sam to skubac pol miesiaca( po 2 h rano-:> bo praca) pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.