ďťż
chomiki
Zbieram dobre rady nt. montażu centralnego zamka.
Montaż i demontaż głowicy XU10J2C
montaż głośników w tylnej półce
Montaż obrotomierza w 1.9D
montaz radia
Montaż nagrzewnicy.
el. Szyby montaż
Montaż halogenów.
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
MontaĹź klimy w GLD. Czy wykonalne i jakie koszty?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam
    W spadku po ojca DL została mi klima, mam zamiar ją zamontować i tutaj mam pytanie do was co bd musiał zmienić w swoim pugu i czy wszystko mi podejdzie... mam na pewno pokrętła od wentylatora z a/c

    Jeśli macie schemat klimy to poproszę


    roboty jest bardzo dużo łącznie ze zmianą sterowania wentylatora chłodnicy, zastanów czy ci się opłąca taka zabawa
    eh... tak myślałem ze w cholerę roboty..... ale niedługo wakacje co mam robić jak nie dbać o mojego puga czy mi się opłaca ta klima leży i leży a ja się gotuje w aucie bo nawet szyber się spie.....
    ktoś z was już montował taki bajer u siebie ? chciałbym usłyszeć opinie i problemy przy montażu
    Jeśli przed FL to masz instalkę na R12 to sobie odpuść od razu nikt ci tego nie nabije na R134 dużo przeróbek w samej instalacji, a samo założenie to jak masz wszystko kilka dni


    szyba20, jako że masz GRI to na bank do wymiany wiązka pod deską i pod maską Zresztą i tak deskę trzeba zdjąć Układ nawiewu w wersji z klimą jest zupełnie inny Sprężarka jest montowana do miski olejowej (uchwytów bankowo nie masz) więc micha również do wymiany

    Maciek móglbyś napisać co dokładnie trzeba zmieniać przy montażu klimy? W sumie to u mnie by wyglądało że mam takiego samego puga z klimą i bez klimy więc wydaje sie tylko przełożenie tego, ale gdzie szukać potyczek w razie czego?
    nawiew mam kompletny a silnik ojciec sprzedał czyli mam lipę z klimy wymontował ja kompletna a o jakiś łapach mi nic nie mówił
    z tego co pamiętam to była jakaś czujka po lewej stronie na desce rozdzielczej a co do wiązki to tylko przycisk ac i czujnik ten pod deską i podciągnąć to pod bezpieczniki co tam niby więcej jest ?

    Nie pisz posta pod postem Jest funkcja EDYTUJ!
    Nie jest "tylko" - jest zupełnie inna wiązka kabinowa i wiązka silnika.
    W nawiewie brakuje ci na bank serwo zamykających nawiewy elektrycznie - od regulacji powietrze kabinowe/wewnętrzne i regulacji temperatury.
    Wiązka silnika ma obsługę klimy i sterowanie dwoma wentylatorami - też masz pewnie jeden
    Czyli zakłądając mamy dwa auta (pisze o sobie), wyciągam silnik i wkładam drugi (z auta z klimą), zapodaje wiązke i przekładam deske i chyba bez większego pierdzielenia co? Nie bawic sie w rozpinanie pierdół, tylko wszystko P&P?
    dokładnie Młody jak masz wszystko to musi ruszyc ,ale musisz cała przednia wiazke przełozyc,tylna pasowac powinna,u mnie tak było

    nie rozumie tu czegos
    nakpierw piszesz ze sprzedajesz jednego i klient przyjezdza,a za chwile piszesz ze przekładasz z jednego do drugiego!!
    Młody, najlepiej napraw tego rozbitego, przebij numery i cię najlepiej wyjdzie

    nie rozumie tu czegos
    nakpierw piszesz ze sprzedajesz jednego i klient przyjezdza,a za chwile piszesz ze przekładasz z jednego do drugiego!!

    Ehhh nie wszystko da sie zrozumieć:) Zobacysz na zlocie:)


    Zobacysz na zlocie:)
    no zobacze niebieska skode fabia


    przyktecasz blachy od dawcy i jezdzisz na jego papierach
    No a o czym aj mówię nie przekręcisz blachy grodziowej z jednego do drugiego musisz wspawać, lub fachowo przebić

    Młody tylko że ja zakładałem od początku z części więc to inna historia, Ty masz do zrobienia P&P, wiec jakie trudności, tylko w robociźnie, musisz rozbebeszyć doszczętnie dwa auta i zamienić miejscami karoserię jak będziesz kombinował na skróty to dopiero ci się zaczną schody
    Dowiem sie cos nt tej klimy czy nie bardzo??
    Maciek STI, ale chodzi mi o to ,ze pola numerowego nie ruszasz bo kto to sprawdza w starym aucie
    Młody, a co chcesz wiedziec ,bo Ty sam juz nie wiesz
    Przeczytaj co napisaem 8 postow wyzej...
    Chyba Maciek boi sie napisać jak zakładał klime...
    a ja Ci odp ze przekładaj wszystko bez tylnej wiazki i bedzie gitara

    wszystko bez tylnej wiazki znaczy?
    ja mam przed lf ale zmieniałem instalacje spod dechy, na silnik nie miałem i od wiatraków
    tylna instalacja od lamp,pompki paliwa została stara
    ale dodam ze nie chodzi u mnie klima bo jeszcze jej nie nabiłem,jednak jak nie odpali w orginale to zrobie tak ze jak załacze guzik to ruszy sprezarka klimy i wiatraki,bo nic wiecej nie trzeba zeby chłodziło
    różnica w wiązce elektrycznej jest taka, że są dodatkowe przewody do sterowania sprzęgłem spręzarki no i pod dechą trochę bajerów jak elektryczne zamykanie dopływu powietrza z zewnątrz
    co do wentylatorów na chłodnicy bez klimy to włączają się przez zwarcie w czujniku temp. z klimą przez przerwanie obwodu na czujniku - sam czujnik ma odwrotną charakterystykę i to zmusza do wymiany całej wiązki od wentyli.
    jak dla mnie jeśli ktoś nie ma wszystkiego żeby zrobić P&P to zakładanie klimy jest rzeźbieniem w G*****
    A powiedzcie mi jak wygląda sprawa założenia klimy do Mi16 przed fl?
    Uchwyty w misce są, ten cały thermotronic też...Co jeszcze??
    Myślałem po dwugodzinnej jeździe moim golasem w korku krakowskim o klimie i znalazłem takie cuś
    http://www.allegro.pl/ite...sci_nowych.html
    System oprócz sprężarki ma działać niezależnie na jeden guzik. Ciekawe co o tym sądzicie.
    Jak masz Daewoo to świetna sprawa ciekawe gdzie to zamontujesz w 405 ale próbuj do odważnych świat należy
    Jak tak jechałem 2km/h,na zewnątrz 35C w srodku 40C, to byłem gotowy na wszystko! A z klimą Nie wiem tylko co z podnoszeniem obrotów po włączeniu, bo ponoć powinno być. Zobaczę. Za miesiąc pug idzie do poprawek to będzie okazja.
    powiem tak. drugi raz jak bym miał to robic to wole go sprzedac i kupic golfa z klima.
    Ale da się!!!!!
    da sie jak ma sie troszke oleju w głowie oraz przedewszytskim cześci i chęci. w całości zeby tak klima chulała zajeło mi przeszło 3 lata. zbieranie informacji, częsci jeszcze raz czesci i informacjie w koncu robocizna. a potem ten stres przy pierwszym nabiciu, wszytskie paznokcie poobgryzane, czy bedzie szczelna czy zadziła i wkoncu ta radocha, para z ust jak w zimie stary czynnik jest dostepny ale trzeba walic do ludzi co zajmuja sie klima przemysłowa a nie samochodową. ja uderzyłem do kolesia co montuje klimy w róznych budynkach w dodatku serwisuje zamrazarki i lodówki. miał tez potrzebne koncówki zeby to nabic bo obecnie w zadnym serwisie tego nie mają.

    do częsci co potrzeba to:
    komletna obudowa na nagrzewnice i wewnętrzna chłodniczke klimy
    panel sterowania z wyłacznikiem. zwykły ma sterowanie na linki w przypadku klimy pokretła sa elektronicznie, mechanizm nagrzewnicy jest sterowany silniczkiem a nie za pomoca linek. do tego jest potrzebny he silniczek oraz moduł sterujacy, taki komputerek.
    dobrze miec cała wiązke ale ja sie nie bawiłem w jej wymiane a dokładałem tylko przewody brakujace w mojej biorac z wiązki od dawcy.
    deska moze byc orginalna w otwór na czujnik to wiertara i heja. ( ja tego nie mam, niechiało mi sie)
    moja wersja to typowy manual, bo w orginale temp, steruje komputerek który zaczerpia informacje z róznych czujników. ma te czujnik podpiete ale jakos nie udało mi sie tego odpalic

    wentylatory. to przerąbana sprawa. muszą one dziłac równolegle i szeregowo. od tego sa 3 przekazniki montowane w przednim pasie wiatraczki maja sobie 2 biegi( pomału i ganc pomału hehehe) zarcik pomału i bardzo szybko. kiedy odpalasz klima oba pracuja w dodatku od potrzeby same wchodzą na szybki bieg. za to odpowiadaja przekazniki i czujniki tem silnika, płynu chłodnicy, otoczenia itd itd blebleble

    sam kompresor to pikuc. jak ma sie miske alu z uszami to jest ok.

    zpaomniałem dodac. pasa przedniego nie trzeba wymieniac jezeli to nie jest silnik 1,6. one maja mała chłodnice. pozostałe maja taka samą duza chłodnice. i albo 1 lub dwa witraki. jak jeden tylko to na drugi jest mijsce wystrczy tylko przykręcic, potem chlodnice od klimy przewodami. na przewody nalezy w pasie wyciac otwory. pikuc malinka. pas wykonany jest z jakiegos włukna podobnego do tego co robia spoilery

    nalezy kupic sobie lutownice, duzo cyny, koszulki termoutwardzalne, szkot i nóż zeby se zyły podciąc jak sie ktos nie zna na prądzie. przydadzą sie opaski kablowe.

    deske nalezy cała rozebrac a nastepnie ja wyjac lub tak jak ja zrobiłem cofnąc do granicy mozliwości. obudowe nagrzewnicy czyli to ogromne dziadostwo co jest pod maska, nalezy pożegnac w jej miejsce wstawic jeszcze więkrze dziadostwo.
    dobra sie rozpisuje jak co to pisac a moze mi sie przypomni bo juz troszke czasu mineło.

    aha

    w biore sie za skonowanie. mam schematy do klimy. w tym tygodniu napewno. tylko musze jakos skaner skołowac bu mój skanuje ale tylko połowe kartek. cos sie popieprzyło. wiec tym co obiecałem to niebawem, wytrwajcie jeszcze a jak ktos dodatkowo chce to na pv adresiki posyłac

    ps sorki za błedy i zjedzone literki w moim :poemacie" kazdy madry sie domysli a jak nie da rady bo jest za głupi to niech tego nie czyta i lepiej za klime sie nie zabiera
    figop, czekam cierpliwie
    Ma ktoś powiększoną obudowę nagrzewnicy? A może w standard wejdzie parownik 235X200X90mm?
    To nie jest powiększona tylko zupełnie inna obudowa
    Mam ale Berha nie Valeo, nie obiecuję że pasuje do reszty wylotów, ale za to ma sterowanie klapą za pomocą linki, a nie elektrycznie
    parownik 235X200X90mm to jest podobno małe usrojstwo i miało wejść w oryginał. Jest szansa? Jak nie to bym reflektował...

    Tak naprawdę to nie zrobię z tego zestawu klimy prawdziwej, tylko chłodzenie lekkie...
    Dragon, obudowa z klima jest całkiem inna i do tego inne sa tez rurki doprowadzajace wode do nagrzewnicy
    Ale ja mam z parownikiem oryginalnym w komplecie i zaworem rozprężnym tylko nagrzewnica w tym zestawie cieknie ale możesz swoją przełożyć, jak masz dobrą, sprężarkę oryginał też mam i skraplacz ze zbiorniczkiem, ale do R12 jak cię coś interesuje to możemy pogadać
    Znowu mnie robota wcięła, nie moge nic skończyć
    Byłbym zainteresowany, ale sprawę ruszę po fusze,
    za miesiąc najdalej, no i nie wiem czy podejdzie coś,czy muszę całkiem sam modzić.
    Mam golasa GL 1,4 benzyna. Może nic z tego nie wyjść.
    A chciałaby dusza do raju....
    pany powiem wam tak
    jesli ktos ma cała klime w sensie mechanicznym to nic prostszego zeby to uruchomic
    czyli zrobic zwykłego manuala
    załozyc sprezarke,chłodnice ,węze,wymienic nagrzewnice na taka z parownikiem od klimy
    no i potrzebne 2 wiatraki moga byc na orginalnej wiazce
    elektryka to tez prosta sprawa ,w przeciwienstwie jak co niektórym sie wydaje
    a wiec załozyc sobie jakis włacznik zeby podał sygnał jak sie załaczy
    potrzebne 2 przekazniki
    jeden załacza sprezarke
    drugi zalacza wiatraki
    dlaczeg 2 przekazniki?a no dlatego ze sprezarke załaczyc trzeba plusem a wiatraki minusem
    czyli właczamu guzik,sygnal idzie na 1 przekaznik ,który załaczy sprezarke a takze idzie z niego sygnał na 2 przekaznik
    na 2 przekazniku musimu pokombinowac aby na wyjsciu był minus ,który załaczy wiatraki na 1 bieg ,bo jak temp wzrosnie to sobie sam przełaczy na 2 bieg
    minus do wiatraków podłaczyc przy czujniku chłodnicy (3 piny) pod ten co je załaczy na 1 bieg
    u mnie to dziala i oby tak zostało bo ładnie chłodzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.