ďťż
chomiki Jakiś haker zalogował mi się na moje konto Gadu-Gadu. moje aukcje: kiera PC, GRID, czesci do civa sprawdzie moje logi plx moje logi - sprawdzcie plis Całkowite usunięcie moje konta Dlaczego moje posty zostaly usuniete ? Moje WKUR... siegnelo zenitu !!!! moje sri nie pali moje audio w pugu:) Moje logi |
chomikiDawno się nie odzywałem , ale dziś chciałem wam pokazać moje prace w Blenderze. Oglądajcie, oceniajcie i komentujcie[link] Galeria [/link] 1. nie weim co to jest, ale podobne jest do głośnika.. brak tekstury.. takie sobie 2. fajne logo, ale kwadratura zaorąglenia... zbyt widoczna! - ale fajnie wyszło 3.domek, plastikowa txt’ra jakies takie malo naturalne – takie sobie 4. nie wiem co przedstawia, ale jest to jedna z lepszych prac jakie prezentujesz 5. kostki, fajne abstrakcja – to mi się już zaczyn apodobac 6. tu jest OK., nie mam PRAWIE zastrzeżeń do tej pracy – naprawdę estetyczna (ale te cienie, takie mało dopracowane… odbicie już jest OK. 7. ludek, profesja.. uwielbiam taki minimalizm, ALE światło słabe 8. nie wiem co przedstawia ta praca, ale naprawdę interesująca (opisz ja jak możesz!) 9. Ciekawy napis, aczkolwiek ta biala plama jakos światło, odkuwa uwagę 10. F1 – bra tekstury, słaby render – najsłabsza praca (moja zdanie) 11. sztucznie wyglada ten kwiatek… takie sobie, ale widze że włożyłeś sporo pracy w ta grafikę – dlatego doceniam.. Zobacz tylką ta wizualizację http://www.luminancestudio.pl/duze/arte02.jpg 12.tu też jest dużo plastiku 13 nawet ciekawa praca.. ale tez duzo tworzywa PS/// najlepsza praca jest 5, 5, i 7 1. nie weim co to jest, ale podobne jest do głośnika.. brak tekstury.. takie sobie pierwsza praca w blendzie 2. fajne logo, ale kwadratura zaorąglenia... zbyt widoczna! - ale fajnie wyszło właśnie w tym problem 3.domek, plastikowa txt’ra jakies takie malo naturalne – takie sobie no i wg mnie to mi słabo wyszło 4. nie wiem co przedstawia, ale jest to jedna z lepszych prac jakie prezentujesz zaczynam myśleć, że im mniej pracy to lepszy efekt (to jest taka pałka której zwykle używałem do penspinningu, wykorzystane jako tło do prezentacji na angielski o tym "sporcie") 5. kostki, fajne abstrakcja – to mi się już zaczyn apodobac coraz bardziej się skłaniam do tego na górze (jedna z pierwszych prac, i jednocześnie najkrócej robionych) 6. tu jest OK., nie mam PRAWIE zastrzeżeń do tej pracy – naprawdę estetyczna (ale te cienie, takie mało dopracowane… odbicie już jest OK. najgorsze jest zrobić materiał, dlatego w większości prac jest plastikowy. Najbardziej się wstydzę tego plastiku, ale ciężko jest zrobić coś ładnego. A w tych czerwonych klockach wyszło najfajniej, choć polega to tylko na efekcie lustra . 7. ludek, profesja.. uwielbiam taki minimalizm, ALE światło słabe zgadzam się 8. nie wiem co przedstawia ta praca, ale naprawdę interesująca (opisz ja jak możesz!) to jest abstrakcja. Nie miałem pomysłu na obiekt, ale jak go przedstawić. 9. Ciekawy napis, aczkolwiek ta biala plama jakos światło, odkuwa uwagę Napis stworzony do emblematu galerii, inspirowany tą abstrakcją. Bez plamy wyglądałoby to mało dynamicznie i jak niektóre prace trochę jak tamten domek 10. F1 – bra tekstury, słaby render – najsłabsza praca (moja zdanie) i tu się potwierdza moja teoria "im mniej pracy tym lepszy efekt". Chyba najdłużej to modelowałem, a efekt nijaki. 11. sztucznie wyglada ten kwiatek… takie sobie, ale widze że włożyłeś sporo pracy w ta grafikę – dlatego doceniam.. Praca robiona po kawałku, w sumie to przez pół roku po trochu dorzucałem Zobacz tylką ta wizualizacjęhttp://www.lu...duze/arte02.jpg oj nie dobijaj mnie, to jest komercyjna praca, a ja robię to w ramach hobby 12.tu też jest dużo plastiku plastik rulez 13 nawet ciekawa praca.. ale tez duzo tworzywa plastik jest: trwały, lekki, tani i dostępny, czemu z niego nie korzystać . PS/// najlepsza praca jest 5, 5, i 7 Jesteś n-tą osobą która tak wybrała . Dzięki za ocene i komentarze, postaram się je w miare możliwości poprawiać. Ty mi powiedziałeś co jest rażące (choć nadal się zastanawiam jak tego plastiku uniknąć) . ... a mi sie wszystkie prace podobają odnosząc się do zdania "że im mniej pracy tym lepszy efekt" nie do końca się to sprawdza... czym mniej skomplikowany obiekt, tym łatwiej wyodrębnić piękno - a to się liczy w pracach, a z czasem będziesz zwiększał detale… nie wszystko na raz jeżeli chodzi o plastik, to domena blendera, zawsze on będzie... niestety! Można powiedzieć "update" tej 7-ki, minimalizm, profesja, wtedy niedoświetlone, teraz prześwietlone (?) [link] PS: jeśli niedziała link to powiedzcie o juz jest lepiej, z tym światłem... teraz zrób taki mrok jaki był i będzie OK... ale z tej samej strony światło aby było i cień jak teraz! Jako, że trzeba plastik zwalczać, spróbowałem najfajniejszych sposobów na materiał (i nie tylko) i efekt umieściłem na nowej pracy. [link] PS: Jak to ludzie potrafią motywować do pracy Edit: [link] - nie wiem czy dobry efekt wyszedł Jako, że trzeba plastik zwalczać, spróbowałem najfajniejszych sposobów na materiał (i nie tylko) i efekt umieściłem na nowej pracy. [link] PS: Jak to ludzie potrafią motywować do pracy Edit: [link] - nie wiem czy dobry efekt wyszedł hmm.. z blendera plastiku ciko się pozbyć. wiem że Blender to program niekomercyjny i jest łatwiej, ale nie myślałeś o 3DsMax, lub Maya ? prawdziwym wyzwaniem będzie maya, bo mało tutków jest, ale jeśli chodzi ci o naturalizm, jak we filmach.. to maya, tak jak w grach to 3dsmax... dużo jest, gotowych materiałów w MAYA, włosy itp.. ciecz w twojej pracy tez jest wykładzinowa.. ( gumoleum ) hmm.. z blendera plastiku ciko się pozbyć. wiem że Blender to program niekomercyjny i jest łatwiej, ale nie myślałeś o 3DsMax, lub Maya ? prawdziwym wyzwaniem będzie maya, bo mało tutków jest, ale jeśli chodzi ci o naturalizm, jak we filmach.. to maya, tak jak w grach to 3dsmax... dużo jest, gotowych materiałów w MAYA, włosy itp.. ciecz w twojej pracy tez jest wykładzinowa.. ( gumoleum ) Nie próbowałem 3dsmax'a ani may'i. Te prace robię dla przyjemności i nie wiązałem z tym przyszłości. 3dsmax waży 4.7 GB (chyba najnowsza wersja tyle), albo kupić za 2 tys. dolarów . Zgadzam się z tym, że w blenderze nie da się realistycznych materiałów robić, ale na to nie ma rady. Przyjemne, choć nienaturalne obiekty można bez przeszkód robić i o to mi głównie chodzi. oj nie dobijaj mnie, to jest komercyjna praca, a ja robię to w ramach hobby nie dobijam, bo to nie jest komercyjna praca http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42744 to tylko motywacja |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||