ďťż
chomiki
Dystanse mdf- jak zrobić lub gdzie kupić??
Odłaczyłem kompa od puga i jak zrobic aby sie dostroił??
Jak zrobic w Corelu efekt ognia?
[PHP] Zapis konfiguracji - jak to zrobić?
Pękł pasek rozrządu, co z tym zrobić
nie wiem jak to zrobic za bardzo-pomocy
kto mi pomoże zrobić dystanse MDF??
Jak zrobić żeby lampka migała?
jak zrobić kalendarz w corelu
co zrobic aby nie czytalo blokady??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gonzoo.keep.pl

  • chomiki

    Tak jak w temacie.

    Co potrzeba? kabelki pewnie obojetnie, ale jaka dioda, czy jakis opornik itd itd

    Schemat rowniez bylby mile widziany


    Podpinam sie do tematu też był bym zainteresowany zrobieniem w własnym zakresie
    Wystarczy kazda dioda na napiecie 12-14V i przewody elektryczne, jeden z krokodylkiem do plusa a drugi z wsuwką do złacza nr.1 kostki diagnostycznej./pamiętac , ze do plusa akumulatora , plus diody/.
    w moim jest wtyczka z trzema kablami prawdopodobnie jest to komputer od SABA 9000
    tak kiedyś mi powiedzeli w serwisie i wyszło ich kilkadziesiąt sztuk i nie wiem czy im wierzyć
    i nie wiem jak się podpiąć, to był jakiś experyment peugota


    Dla kompa z Sabba
    -Włączyc zapłon
    - po 6 sekundach zgaśnie lampka kontrolna silnika
    - lampka kontrolna zaświeci się na 3 sekund-
    - na lampce kontrolnej pokaza się kody błędów
    -po pokazaniu się ostatniego kodu lampka wyłączy się na 3 sekundy, potem lampka zaświeci sie na trzy sekundy i kody błędów zostaną powtórzine.
    A kody to impuls świetlny na 0,4 sekundy między impulsami 0,4 sekundy przerwy oraz 2 sekundy przerwy między kodami.

    jeśli jakiś klubowicz jest w potrzebie to dysponuję interfejsem euroscan, vag (grupa VW) i LPG(większość instalacji), więc mogę podpiąć się do autka. Pozdrawiam
    Witam mam mala prosbe, niedawno sie zarejstrowalem w klubie peugeot w poszukiwaniu lekarstwa dla mojego lwa. Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak zczytac kody diagnostyczne z peugeota 405 rocznik 1994 z silnikiem 2.0SRI? Wiem gdzie jest ta kostka zielona pod maska o ktorej wszyscy pisza, ale niewiem jak zrobic ten kabel z dioda, niewiem jak pozniej go podlaczyc, i jak przeoprowadzic prcedure odczytu i kasowania bledow. Znalazlem w download opis bledow(kodow) ale schematu tam jako takiego niema. Czy ta dioda 12wolt to moze byc zwykla dioda z opornikiem 1kilo om? i czy warto dac na tym kabelku jakis maly bezpiecznik. A tak wogle czy potrzebny mi jest kabel z dioda jak mam w aucie ta zulta kontrolke w krztalcie "K" ktora Pozdrawiam I prosze o pomoc moze byc na maila oliwiaczek@tlen.pl moje gg 2494643 a najlepiej na forum to pomoze tio moze jeszcze komus.
    kawalek kabelka i podlacz go do kostki zielonej -pod okienko z nr2- pozniej zgodnie z instrukcja z forum- dotykasz do masy(siadasz na fotelu pasazera, wlaczasz zaplon,dotykasz kabelek na 5sek do masy np. do opornika dzrwi, odczytujesz kod 12, nastepnie znow do masy na 5sek odczytujesz kolejny kod i tak az do momentu gdy wyswietli sie kod 11 i zapali kontrolka kompa na desce rozdielczej na stale... powtorz czynnosc dla pewnosci i na koniec przyloz kabelek do masy na 15sek aby zresetowac kody i tyle) za ta diode sluzy kontrolka kompa z deski wiec dioda jest zbyteczna...
    Wczoraj nie dokonca bo metoda prob i pledow zczytywalem te gody ale udalo sie chyba nic nie uszkodzic. Dzis zrobie to jeszcze raz teraz juz dzieki tobie wiem dokladnie jak to zrobic. A moze mi ktos powie jak sprawdzic abs bo do tego tez widzialem testery na allegro. Ktora kosta to kostka od absu.

    levis tobie slicznie dziekuje za pomoc.
    od abs jest czarna a od poduszki czerwona kostka - ale tamtych bez testera nie zbadasz podobno
    Sprobuje jak zacznie migac to bede szukal opisow kodow. Ewentualnie kupie na allegro tester to wam go rozbiore i zrobie jego schemat. Oczywiscie dam tez kody:)

    [ Dodano: Sob Gru 08, 2007 8:40 pm ]
    pozwole się podpiąć pod temat.....otóż czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce powinna się palić dioda k? U mnie się nie pali[z tego co pamiętam dawniej sie paliła]. Co może być przyczyną?moduł? Dodam jeszcze że autko to 405 1.9 wtrysk mp3.1 benzyna. Autko nie odpala...dawniej nie było z tym problemu..ale ostatnio się pogorszyło...raz zapala raz nie...a teraz to już chyba nie chce[na zapych jedynie z boską pomocą]. Chciałem zrobić diagnostykę zgodnie z opisem. Jak przykładam kabelek do masy[od pinu 2 złącza diagnostycznego] to dioda k się zapala...ale nic więcej jak odciągam od masy to gaśnie[nie mruga].
    bobik34, domyślam się że posiadasz taki sam silnik jak ja czyli xu9j2 d6d, dobrze pamiętasz, dioda powinna się świecić na zapłonie.
    Diagnostykę robisz oczywiście na włączonym zapłonie?
    Mi to wygląda na jakieś zwarcie lub przerwę na kablu...
    Tak autko to 1.9 d6d mp3.1 . Diagnostykę...a w zasadzie staram się zrobić...zgodnie z instrukcją...przy przekręconej stacyjce. Mam jeszcze euroscana atiny...ale to też nie chce nic zczytać[no data recived---euroscan działa tylko jak odepne kabelek zielony[in]...zielono-biały[out] zostaje wpięty].....winna kontolka K...która się nie chce zapalać po przekręceniu stacyjki. Dziś sprawdzę miernikiem muduł przekaźnikowy....mam nadzieję że to będzie to...bo szukanie zwarcia[chociaż mój teść to elektryk...a autko stoi u niego] mi się nie uśmiecha.
    bobik34, Uzupełnij swój profil i napisz gdzie mieszkasz, to może ci pomogę
    A więc tak...moduł jest ok....teraz pozostaje mi szukać przyczyny dlaczego ta dioda się nie zapala...przy przekręconej stacyjce Wszystkie kable mniejwięcej są ok.....pozostała mi jedynie stacyjka....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.