ďťż
chomiki 405. 1,6 gaznik.91r.wlew oleju. gaźnik potrzebuje schematu ,instrukcji prosze regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik Pytanie do znawcow gaznikow part two 1.6->1.9 czy mozna w miejsce monopoint wstawic gaznik Podpowiedzcie na teamat zmiany gaźnika w 1.6 na jednopunkta Wolne obroty 1,6 gaz gaznik?? Gdzie podłączyć podciśnienie do gaźnika?? porada ws. wymiany gaźnika wielki klopot z gaznikiem!pomocy! |
chomikiWitamW moim aucie na zimnym silniku (rano) w trakcie jazdy jak się jeszcze rozgrzewa występują dziwne szarpania po czym przestaje pracować któryś cylinder co idzie w parze ze spadkiem mocy. Po redukcji na niższy bieg auto przez pewien czas zachowuje się normalnie ale też zaczyna szarpać... i tak aż do rozgrzania się powyżej 70st. Dodam że nie posiadam instalacji LPG objawy które opisuje dzieją się na ssaniu i bez ssania. w aucie mam wymienione świecie na eyquemy. Czytałem podobne posty dotyczące silnika 1,6 bądź LPG ale wypowiedzi były różne i każdy stawiał tam na winę wszystkiego Czy myślicie że zalewanie cylindra to wina regulacji gaźnika...? Dodam że auto aut chyba zaczęło palić jakoś więcej (nie mogę tego dokładnie sprawdzić gdyż pokonuje małe trasy po warszawie, wiadomo przy dłuższych przerwach wchodzi w grę ssanie). PZDR Zdejmij kopulke i ja dokladnie od srodka wyczysc i wysusz, sprawdz stan palca rozdzielacza i stykow kopulki. Taki objaw moze dawac wilgoc, brud, lub sciezki weglowe wewnatrz kopulki. to też biorę pod uwagę ale chodzi mi jeszcze o większe spalanie co stawiam na gaźnik Samochod mogl Ci zaczac palic wiecej ze wzgledu na temperatury na dworze. Wiecznie nie dogrzany - piszesz, ze masz krotkie trasy i to po miescie - to i zlopie jak smok. A skad przypuszczenie o zalewaniu cylindra? Najpierw wyjasnij sprawe zaplonu, a pozniej dopiero bierz sie za spalanie. zalewa któryś cylinder bo to wyraźnie słychać (no i do tego spadek mocy, ledwo jedzie na dwójce, po czym to przepali i jakoś jedzie ale z szarpaniem) Ustawienie zapłonu mam raczej dobre, bo przy ostatnich mrozach -18,-22 mogę się pochwalić palił na dotyk... To wcale nie znaczy ze zalewa, tylko jest problem z zaplonem. Czyli ze jakis cylinder nie dostaje pradu na swiece. Nie ma iskry i nie pali. no właśnie na zapłon chyba nie stawiam. Ewentualnie stawiam na kopułkę. ziulek61, Zapal samochód i po kolei od pierwszego garnka ściągaj przewód od świecy i zakładaj(w tedy będziesz wiedział na który cylinder nie pali). Następnie musisz sprawdzić przewód ten, na którym świeca nie pali. Jeżeli będziesz miał na nim iskrę, to sprawdź układ dolotowy, może być gdzieś nieszczelność i zdmuchuje iskrę, dla tego nie pali na ten garnek, a tym samym zalewa go paliwem.(sprawdzić nie zaszkodzi, ja tak jeździłem niwświadomie na 3 cylindrach) w tym problem że zawsze na biegu jałowym pali na czterech, tylko w czasie jazdy jak dodam gazu (na zimnym silniku) to go przydławi no i zaczyna szarpać, po nagrzaniu silnika ponad 70c silnik działa jak powinien. A kopulka to co jak nie zaplon??????? Jeden z najistotniejszych elementow ukladu zaplonowego..... Sasiad - jesli objaw sie bierze z zawilgocenia, to "niepalenie" bedzie na roznych cylindrach, jesli z uszkodzenia to owszem, trzeba to po prostu przejrzec. Ale moim zdaniem przyczyna lezy gdzies w ukladzie zaplonowym - kopulka, palec, przewody W kopulce ponadto bardzo wazny jest stan weglowego styku od cewki i sprezynki go dociskajacej do palca. miałem na myśli ustawienia na kole zamachowym, z tego co wiem przy złych to by raczej tak nazwę to nawet "super" nie palił na mrozie... Zajrzę i do kopułki, wyczyszczę wszystko bo pewnie tylko tle mogę sam zrobić, prawdę mówiąc tam jeszcze nie grzebałem w żadnym aucie... Nie jestem mechanikiem, poczekam na cieplejsze dni... PZDR Na kole zamachowym, a scislej na znacznikach na kole i obudowie tylko sie sprawdza ustawienie zapłonu, ustawia sie w gaznikowcach przez obrot rozdzielacza. Czyli dokladnie tego na czym jest zapieta kopulka. Do takiej regulacji trzeba miec lampe stroboskopowa, albo cholerne wyczucie i doswiadczenie. A regulacja gaznika to juz w ogole inna bajka. http://www.forum.peugeot4...hlight=ga%BCnik wyczyściłem styki i paluch pod kopułką no i jak by lepiej (strasznie były zaśniedziałe od iskry) mają już delikatne wypalenia, wżery... zobaczę jak będzie dalej... Myślę jeszcze zabrać się za gaźnik, a bynajmniej porządnie go przedmuchać i wyczyścić... Znacie jakieś preparaty godne polecenia do tego...? Slownik jezyka polskiego - bynajmniej «wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)» To w koncu zamierzasz go przedmuchac i wyczyscic, czy nie? Myślę go wyczyścić, tylko nie wiem jeszcze czym...? benzyna ekstrakcyjna i sprezone powietrze. Mi mechanior płukał jakimś środkiem, i na pewno jest, ale jak sie nazywa to Ci nie powiem. Pamietaj ze w gaźniku sa mikro szczeliny a zatkanie czegos powoduje duze problemy. Pamietaj o tym zeby to bylo w miare sterylne pomieszczenie... Mlody - ze sterylnoscia top przesadziles :D:D Ale fakt ze ma byc czysto. Wszystkie elementy po myciu rozkladac na czystej, bezklaczkowej szmatce. Lapki wczesniej umyc. Raczej nie wycierac tylko dmuchac sprezonym. Przy skladaniu tez dmuchac sprezonym. A beznyna ekstrakcyjna naprawde bardzo ladnie czysci. Tylko tego uzywalem we wszystkich gaznikowcach z jakimi mialem do czynienia i gazniczek po myciu wygladal jak sztuka nowka. kapuchy, no dokładnie o tym mówiłem:) tylko w innej formie benzyna oczywiscie tez czyscił, tylko ze ja miałem jazdy z gaźnikiem jak pisałem i posunelismy sie dalej kupując jakis srodek do gaźnikow. Ale w rezultacie okazało soe ze to nie gaźnik:) Czy przy składaniu gaźnika na koniec, zmienialiście uszczelki, bądź go jakoś uszczelnialiście...? Polecacie wymianę czegoś przy takiej "operacji" przy składaniu nie powinno sie stosowac zadnego silikonu, ale nie ma innego patentu na to...No chyba ze nie masz LPG to inna sprawa... Z uszczelkami to jest tak, ze ZAWSZE po rozebraniu czegokolwiek uszczelki sie powinno wymienic. Jednak to kwestia uznania. W gazniku uszczelki powinny isc tylko i wylacznie na sucho i zadnych silikonow i podobnych wynalazkow. Czy cos do wymiany..? a to juz wymaga oceny. Suwmiarka w reke i sprawdzac - osie przepustnicy, wszystkie elementy ruchome. Bezwzglednie sprawdzic zawor iglicowy - jesli ma jakiekolwiek wyrobienie - do wymiany. Powinien byc idealny stozek. Dokladnosc osadzenia plywaka, nie powinien miec zbednych luzow. Pozostale elementy sa stale, wiec tylko dokladne czyszczenie i przedmuchanie dysz. Jesli dysza jest przytkana, to przepychanie tylko wykalaczka, jakikolwiek drut moze zarysowac lub rozkalibrowac dysze. kapuchy, niestety przy LPG nie ma innego sposobu na uszczelnienie gaźnika z mikserem jakim jest silikon...Bez tego bedzie łąpał lewe powietrze... On nie ma LPG, a ja sie na LPG nie znam KOMPLETNIE kapuchy, dlatego napisałem o LPG |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||