ďťż
chomiki Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI Czujnik ciśnienia w systemie wspomagania układu kierowniczeg 405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/ Czujnik plynu chlodzacego, a wskazanie temp i wentylator 2.0 RFX - niepodłączone czujniki / gaśnie na wolnych czy w mojej 405 jest czujnik temp powietrza ? Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp silniczek krokowy, czujnik położenia przepustnicy nr kat czujnika polozenia walu Odnośnie obrotomierza i czujnika temp wody |
chomikiWitamPosiadam P405 o małej pojemności 1,4 (w gaźniku) z 93 roku po FL Mam pytanko. Czy w tym autku jest zastosowany czujnik przy kole zamachowym? W moim modelu wydaje mi się że raczej go nie powinno być, ale czujnik jest wkręcony, a kable od niego są podciągnięte do gaźnika i tam sobie tylko wiszą...? Nie widzę żadnej możliwości podłączenia ich (kostka męska trzy pinowa) Czy mogę to wykręcić, czy to może jakaś dziwna prowizorka wcześniejszego właściciela...? to jest czujnik potrzebny do ustawienia prawidlowego kontu zaplonu... jest podpinany podczas regulacji Nie "konta" a kąta, a w gaznikowych ten czujnik nie ma zastosowania, poniewaz polozenie walu jest ustalane generatorem impulsow w rozdzielaczu. W takim razie co on tam robi...? Dla bajeru chyba nikt go tam nie powiesił... Nie dokońca, bo w niektórych gaźnikowych silnikach z elektronicznym zapłonem służy właśnie do pomiaru położenia wału korbowego. Tak miałem w R19 na gaźniku gdzie zapłon był ustawiany elektonicznie bez możliwości regulacji. kapuchy, a ty się tak nie "mondrój" bo napisał kontu a nie "konta" a miało być "kąt zapłonu" a nie "kąta zapłonu" aaa... i znowu dostane ostrzezenie ... a mialo byc kąta zapłonu woda, mozliwe, ale gdyby u niego tak bylo, to by nawet nie odpalil. Bez informacji o polozeniu walu zaplon by nie podal iskry. Tak ze nie wiem po co to u niego jest. Moze rzeczywiscie tylko dla diagnostyki, ale jakos mi to nie pasuje. doczytalem, ze ten czujnik moze wystepowac w 1.4 z gaznikiem, ale wtedy chba powinien byc inny zaplon... moze tez jakies sztuki byly rzezbione w tym samochodzie? a no właśnie on pali spoko nic nie dławi, nic nie strzela pomyślałem zrobić trochę porządku pod maską i ten czujnik mnie zainteresował... też myślę że raczej do diagnostyki takie rzeczy to powinny wisieć w warsztacie a nie na silniku... Tylko i wylacznie do "ustawiana kata zaplonu w autoryzowanym serwisie". Ten czujnik w silnikach 1,4 (poza tymi z wtryskiem Magnetti Marelli,a takie nie wystepowaly w 405) nie jest potrzebny. Ja od siebie go wywalilem i sprzedalem komus komu byl potrzebny ;] to i u Ciebie występował niepodłączony...? Myślę że jakąś rolę pełnił, fabryka od tak sobie tam go chyba nie wkręciła, skoro ten model silnika tego nie wymaga... Moim zdaniem to jakieś pozostałości po jakimś kombinowaniu kogoś wcześniej. A osobiście myślę że też go tam nie powinno być... ziulek61, możliwe że miałeś skrzynię przekładaną od jakiegoś modelu na wtrysku i czujnik został.... Widzialem juz setki 205 z silnikami TU3M i TU3A(takimi jak w 405 tylko z inaczej ulozonym filtrem powietrza ;] zreszta ze dwie 405 z tym silnikiem tez widzialem) i nie mialy tego podlaczonego - kabelek byl przymocowany do aparatu zaplonowego i tyle. Mam dwie 205 - w obu byl w tym samym miejscu zamontowany. Znajomy ma z silnikiem 1,6 - tez zamontowany i nie podlaczony. To bylo montowane tylko zeby moc szybko ustawic zaplon po podlaczeniu do kompa serwisowego. Co do tego to jestem w 110% pewny. Stawiam spora flaszke jak znajdziecie jakiekolwiek zastosowanie tego czujnika w pracy silnika TU3A. Dodatkowo dwie fotki jak to jest zamontowane w 205 ;] Ta jasna to moja(mimo tego logo francuskiej strony), ta czerwona to jakas inna (tez z francuskiego forum fanklubu puga 205) Zgadza się u mnie wystaje identycznie jak pokazane na fotkach... W takim razie mogę spokojnie to odłączyć... Już chyba wszystko jasne, temat raczej do zakończenia, możemy go zamykać... pzdr |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||