ďťż
chomiki Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego swieci sie kontrolka braku ladowania przy wcisnietym hamulcu Log kontrolny - OTL 24.05.10 objasnienia do kontrolek tablicy rozdzielczej w peugoet 405 Log kontrolny - 24.10.2008 Log kontrolny 22.01.10 Kontroler hosta USB Hi Speed ? Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K Uwaga administracja nie kontroluje forum!!!! Kontrolka poziomu płynu chłodniczego. |
chomikiWitamJak w temacie... Do czego jest centralna kontrolka STOP, po za tym ze pali się zawsze z innymi kontrolkami przy zgaszonym silniku...? Czy ma tylko za zadanie wskazywać wyłączony silnik...? Czy sygnalizuje ona coś w czasie jazdy lub pracy silnika...? zapala sie w sytuacjach awaryjnych razem z kontrolka cisnienia oleju i temperatury cieczy chlodzacej. Dotyczy najczesciej cisnienia oleju lub przegrzania silnika, lub jednego i drugiego dzięki bardzo o taką łopatologiczną odpowiedź mi chodziło a jeszcze mam pytanko? Od jakiej temperatury zacznie mi cokolwiek sygnalizować, kiedyś w lato padł mi wentylator, temp. doszła do ponad 110 stopni i ani kontrolka przy wskazówce, ani ten STOP nic mi nie zasygnalizował. Dodam że płyn nie wybił iż używam płynu do chłodzenia a nie wody. Dodam że kontrolki mam sprawne... kontrolki masz sprawne, ale pytanie czy czujniki temperatury tez. kontrolka powinna sie zapalic wlasnie przy ok 110 właśnie myślę wszystko powymieniać czujnik cieczy, przekaźnik wentylatora i termostat, żeby było wszystko na tip top myślę zrobić to sam, bo co prawda elektryk znajdzie usterkę bez problemu, ale wkręci co będzie miał pod ręką i porobi prowizorki dla paru złotych pozdro dzięki za odpowiedz... kontrolka powinna sie zapalic wlasnie przy ok 110 Podobno a jak sie zaświeci to podobno motorek sam gasnie i nie odpalisz zanim nie ostygnie tak czy nie kapuchy, ale to chyba tylko przy wtrysku trasha. pewien nie jestem czy na gazniku to samo. W ogole w 1.4 montowanych w Polsce temperatura zadzialania kontrolki to 118 stopni. Kurde.. narobili tyle wersji ze zglupiec mozna. kapuchy, O tym to wiem sporo tego co nie i w kazdym ktoś coś grzebał i przerobił na własne potrzeby i byc tu madrym ja nie posiadam wersji z polski. numer VIN pokazuje że jest wyprodukowany w Paryżu do tego mam wnętrze w jasnej tapicerce co chyba nie było praktykowane przez polską fabrykę No chyba że ktoś wcześniej bawił się w przekładki... ziulek61, Ale tu raczej nie chodzi gdzie produkowany ani o tapicere ale o motorek i to chyba twój Podobno a jak sie zaświeci to podobno motorek sam gasnie i nie odpalisz zanim nie ostygnie tak czy nie kapuchy, muszę to zdementować nie koniecznie musisz Tak powinno byc po zapaleniu "STOP" w trakcie jazdy motor powinen zgasnąć i finito Nikt tu nie pisze o innych jedynie o tej jednej Ale to już moja druga 405 i żadna nie gasła kiedy zapalił się STOP A jak jest u Was,gaśnie? no u mnie też nie gasł po zapaleniu tej kontrolki... Toż pisze w ciągu 3 lat dwa razy miałem taki numer i to w lecie a było bardzo gorąco Zapaliła sie motor zgasł zero reakcji a jak sobie postał i ochłonoł to dalej do pracy i tak do dziś nic mu nie jest dziwne a to moglo miec zwiazek z przegrzaniem czegos calkiem innego trasha, ot taki przypadek. Mi raz sie STOP zapalil, ale sie okazalo ze czujnik oleju do wymiany tylko, silnik nie zgasl. Kłucic sie nie bede może to zwykłe zwarcie napisałem co było u mnie I w sumie dobrze przynajmniej go nie zajeździłem a mnie właśnie dziwi ze przy ponad 110 stopni cieczy chłodzącej nic się nie zapaliło ani nie zasygnalizowało, auto jechało nadal do czasu aż go sam nie zgasiłem z tego co wiem to 110 czy 118 stopni to pogranicze wystrzelenia cieczy w chłodnicy, nie powinno wcześniej sygnalizować...? ziulek61, Termometr może kłamac i tyle nie na to sie patrzy tylko kontrolka stopu nie ma prawa "zgasić" silnika - sygnalizuje ona że masz sie zatrzymać i wyłączyś silnik przy niepracującym silniku brak jest wspomagania kierownicy i hamulców, o ile pierwsze można "olać" to dugie jest już bardzo niebezpieczne (zwałszcza przy wyższych prędkościach) W nowych autach w przypadku wystąpienia "krytycznych" problemów włącza się tryb "awaryjny" co pozwoli na zjazd do serwisu z prędkością baaaaardzo bezpieczną. W nowych autach w przypadku wystąpienia "krytycznych" problemów włącza się tryb "awaryjny" co pozwoli na zjazd do serwisu z prędkością baaaaardzo bezpieczną. Ciekaw jestem jak to jest rozwiązane i jakby to wyglądało w naszych autkach BTW: coś jak w Windowsie reset tryb awaryjny odzyskiwanie systemu W trybie awaryjnym kalkulator ustawia sie na sztywno na ustawienia standardowe i nie reaguje na zmienne sygnaly czujnikow. Co najczesciej pozwala dalej sie poruszac, jednak osiagi znacznie spadaja, zwieksza sie zuzycie paliwa itd. Ale mozna sie dokulac do serwisu. kontrolka stopu nie ma prawa "zgasić" silnika to w takim razie mam cos skopane albo zbieg okoliczności na szczescie było to na parkingu nie włączyły sie wiatraki jak temperatura zaczeła rosnąć |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||