ďťż
chomiki
usuwanie rootkita bagle (flec006. exe) - prośba o spr. loga
Uprzejma prośba o sprawdzenie Loga z HJT
Prośba o analize logów z hijack'a
Prośba o przeanalizowanie loga z otl
Prośba o analizę loga OTL
prośba o sprawdzenie loga z hijacka
Prośba o sprawdzenie konfiguracji komputera
Prośba o wycenę zestawu PC
Prośba o ocenę stanu silnika...
Die Welt szydzi z JP2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • therasmus.pev.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich. Mam mały problem oto on:
    Mam dwa programy napisane w c++ i prosiłbym Was o napisanie co każda linijka z tych programow robi... PLIS



    #include <cstdio>
    #include <iostream>

    using namespace std;

    struct osoba
    {
           char imie[20];
           char nazwisko[20];
           int srednia;
           double wiek;
    };

    int main()
    {
        osoba uczen;
        cout << "Podaj imie ucznia ";
        cin >> uczen.imie;
        cout << "Podaj nazwisko ucznia ";
        cin >> uczen.nazwisko;
        cout << "Podaj wiek ucznia ";
        cin >> uczen.wiek;
        cout << "Podaj srednia ocen ";
        cin >> uczen.srednia;
        cout << endl;
        cout << uczen.imie << " " << uczen.nazwisko << " " << uczen.wiek;
       
        cin.ignore();
        getchar();
        return 0;
        }


    i ten tez:



    #include <cstdio>
    #include <iostream>
    #include <iomanip>

    using namespace std;

    int main() {
        srand(time(NULL));
        int tab[10][10];
        for (int i=1; i<=10; i++)
        {
            for (int j=1; j<=10; j++)
            {
                tab[i][j]=rand()%100;
                cout << setw(3) << tab[i][j];
            }
                cout << endl;
        }
         cout << endl;
        int tab_pom[10];
        cout << "Podaj wiersze ktore maja byc zamienione: ";
        int a;
        cin >> a;
        cout << " z ";
        int b;
        cin >> b;
        cout << endl;
       
        for (int i=1; i<=10; i++)
        {
            tab_pom[i]=tab[a][i];
        }
        for (int i=1; i<=10; i++)
        {
            tab[a][i]=tab[b][i];
        } 
        for (int i=1; i<=10; i++)
        {
            tab[b][i]=tab_pom[i];
        }   
        for (int i=1; i<=10; i++)
        {
            for (int j=1; j<=10; j++)
            {
                cout << setw(3) << tab[i][j];
            }
                cout << endl;
        }   
        cin.ignore();
        getchar();
        return 0;
        }

               




    #include <cstdio>
    #include <iostream>
    //^^przyłączanie plików nagłówkowych
    using namespace std;
    //^^ użycie nazw ze standardowej przestrzeni nazw
    struct osoba
    {
    char imie[20];
    char nazwisko[20];
    int srednia;
    double wiek;
    }; //^^ cała struktura lub mówiąc inaczej rekord no i to co on zawiera(jakie pola: imie nazwisko średnia i wiek, oczywiście imie i nazwisko max 20 znaków - ale w rzeczywistości ma 19 znaków plus 20 znak pusty tzw '\0')

    int main() //jak nie wiesz co to jest to nie mam sensu tłumaczyć czegokolwiek
    {
    osoba uczen; //definicja zmiennej uczeń typu osoba(struktura)
    cout << "Podaj imie ucznia "; //wyśfietl na ekranie to co w cudzysłowie
    cin >> uczen.imie; // pobierz dane ze standardowego strumienia do zmiennej imie w strukturze uczeń
    cout << "Podaj nazwisko ucznia ";
    cin >> uczen.nazwisko;
    cout << "Podaj wiek ucznia ";
    cin >> uczen.wiek;
    cout << "Podaj srednia ocen ";
    cin >> uczen.srednia;
    cout << endl; //wyświetla koniec lini(tzn... przechodzi linie poniżej)
    cout << uczen.imie << " " << uczen.nazwisko << " " << uczen.wiek;
    //^^wyświetlenie na ekranie całej struktury
    cin.ignore(); // nie kapuje po co to jest(nie ma to sensu) ale powiem że oznacza to ignorowanie ostatniego znaku wczytywania ze standardowego strumienia danych(np. klawiatura) a ostatni znak to z reguły znak końca linii(albo znak pusty dokładnie nie pamiętam)
    getchar(); //pobierz znak(stosuje sie aby zatrzymać program przed zamknięciem)
    return 0; //jak nie wiesz tego to nawet nie próbuj zrozumieć wcześniejszych moich przypisów oznacza zwracaną wartość 0 przez funkcje główną czyli program zakończy sie pomyślnie
    }


    PS: Pracy domowej do końca CI nie rozwiąże Drugi program jest całkiem inny Opiera się na dwu wymiarowej tablicy(10x10) która jest uzupełniana wartościami losowymi, następnie jest tworzona jedna tablica(jednowymiarowa) do której zostanie zapisana wartość jednej kolumny następnie w miejsce ten odczytanej kolumny zostanie zapisany cały wiersz z tej dwu wymiarowej tablicy, a w miejsce tego wiersza zostaną zapisane dane z pomocniczej tablicy )) Łopatologicznie: Zamiana danych X kolumny i Y wiersza[zamiana miejscami, X staje sie Y a Y staje sie X oczywiście po środku jest mała pomoc np. Z aby nie utracić danych z X] jak nie kapujesz to nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć
    Oczywiście na koniec wyświetlenie danych, a resztę masz opisane w pierwszym programiku ))
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.