ďťż
chomiki sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku |
chomikiWitam,Ostatnio wymienilem silnik z 1.6 na 1.6. . Ze starego silnika przelozylem caly osprzet. Alternator, rozrusznik, gaznik itd. Problem polega na tym ze silnik nie chce odpalic. Iskra jest. Paliwo podaje. Co moze byc przyczyna tego ze nie chce odpalic. Prosze o kazda mozliwa wskazowke. Pozdrawiam Zapłon ustawiłeś? Dobra kolejność przewodów WN? kapuchy a jak go ustawic jak silnik nie odpala? Aparat zaplonowy dobrze dzialal na poprzednim silniku. Czy na kopulce wybite numery sa od cylindrow do ktorych maja byc podlaczone przewody wysokiego napiecia? Cylinder nr jeden znajduje sie przy aparacie zaplonowym czy przy pasku rozrzadu? Pozdrawiam a jaki to silnik dokladnie? z kopulka, z modulem zaplonowym? wielopunkt, monowtrysk, gaznik?wiecej danych wiec tak. Silnik jest na gazniku. Poprzednio pracowal na monowtrysku. aparat zaplonowy jest napedzany przez gorny walek rozrzadu. sygnal do cewki idzie z modulu zaplonowego. Pozdrawiam czy jest mozliwe ze pompka podaje za duzo paliwa i przez to zdmuchuje iskre? Jezeli jest taka mozliwosc to bardzo prosze o wskazowke jak to sprawdzic Pozdrawiam |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||