ďťż
chomiki logi, zaczyna się kaszanić - szczególnie widać to w działani resetowanie komputera podczas gdy zaczynam cos sciagac Znów się zaczyna... wyscigi w ozo Gdzie na siĹownie w Ozo Najman czy Pudzianowski? Office - problem Gra NetoQUIZ 2.0 odpaliĹÄm wejscie aUX :)) Ogame... |
chomikiDzis wymienilem kopolke, palec i modul zaplonu - nic moze z raz kichnal .... zostaje mi tylko cewka i czujnik Halla - pozniej to juz nie wiem co. Najdziwniejsze ze iskra jest i paliwo tez, a tu nadal nie moge odpalic.Jakies pomysly, sugestie ? Pawel Może go zalewa ? Może iskra, może kupisz ode mnie Mój chociaż jeździ normalnie i odpala. A tak na poważnie to zobacz czy powietrze dostaje, bo może ci jakiś jeż w węże się wprowadził. Ja tak kiedyś miałem w Audi. Skubaniec jakimś cudem dostał się do przewodu powietrznego i za cholerę nie mogłem samochodu zapalić. jeza nie ma probowalem z filtrem i bez, na LPG i na benie iskra jest jutro mu zalozy nowy czujnik halla i ew. nowa cewke - no tam juz nic innego byc nie moze. jestem za to na 99% pewny, ze mialem padniety modul rozdzielacza bo podlaczajac miernik do starego nie mialem nigdzie przejscia na mase, a na nowym standardowo 2 koncowki sa polaczone z masa. No, ale musi byc cos jeszcze. Pawel sprawdz uszczelkę pod gażnikiem czy jest szczelna. ja miałem w audi tak ze uszczelka nie była szczelna i powietrze dostawało się spod gażnika do kolektora a nie przez gaźnik, tak zwane fałszywe powietrze, nigdy ci nie odpali. pewnie paliwo ci spieprza, napewno przez tą uszczelkę.to jest niezauważalne. Dobra droga ... ale podstawa gaznika planowana i jeszcze oblepiona silikonem - juz raz to kiedys przerabialem jak glupio sciagalem gaznik z goracego silnika. Inne uszczelki w gazniku nowe (a miesiac maja). Za to nawet z lewym powietrzem powinien na LPG sie bujnac bo to az tak nie rzutuje. Pawel [ Dodano: Pią Sie 11, 2006 9:16 pm ] Za to nawet z lewym powietrzem powinien na LPG sie bujnac bo to az tak nie rzutuje. Dokładnie. Ja tak miałem w 309 na gazie jeżdził bez problemu , a jak po pół roku przełączyłem wkońcu na benzynę to z gażnika sikało na wszystkie strony i sie poddalem sprawdzalem halla i cewke .... zadzwonilem do mechanika zajelo mu to jakies 10 min - bo zaczal od sprawdzenia rozrzadu - gdyby nie to to by mi naprawil w 1 min PRZYZNAJE SIE J E S T E M D U P A !!! kable od swiec byly po prostu nie w tej kolejnosci co powinny byc !!! na kopulce jest wyryte ktory kabel do ktorego cylindra, w ksiazce napisane mam jaka kolejnosc zaplonu ALE JEST NAPISANE, ZE SIE LICZY OD STRONY ROZRZADU, a powinno byc od strony ZAMACHOWEGO jezeli patrzyc na KOPULKE. pozdrawiam z Zielonej Gory Pawel P.S. zeby nie bylo latwo ... rozrusznik zaczal mi sie wieszac na kopulce jest wyryte ktory kabel do ktorego cylindra, w ksiazce napisane mam jaka kolejnosc zaplonu ALE JEST NAPISANE, ZE SIE LICZY OD STRONY ROZRZADU, a powinno byc od strony ZAMACHOWEGO jezeli patrzyc na KOPULKE. no to nie jesteś taka ale nie kumam jednego ... bo jestem swiecie przekonany, ze zawsze tak podlaczalem i dzialalo - faktem jest, ze ta kopulka jest od innego producenta - jak wroce to porownam sobie. Pawel P.S. jak ktos potrzebuje czujnik Halla (50zl), albo modul zaplonowy do aparatu Ducerelli (czy jakos tak) (120zl) to moge odsprzedac - bo zalozylem i juz nie moglem zwrocic. Mam tez nowa cewke (107zl) - nie uzywana. Mam tez nowa cewke (107zl) - nie uzywana. cewki nie sprzedawaj. zostawa ją sobie na zapas i woź ją w bagażniku. one lubią siadać w nieodpowiednim momęcie. jak zostaniesz kiedys stac w lesie na jagodach to co zrobisz? a tak masz już cewke wymieniasz i jedziesz dalej, ja woziłem zapasową cewkę w eskorcie i musze przyznac ze to nie głupi pomysł, siadła mi na trasie jak zrobiłem przerwe na kawe. Paweł Górecki, jezeli masz zamiar jezdzic jeszcze jakis czas 405 to nic nie sprzedawaj zawsze sie moze sprzydac oki - nic nie sprzedaje p405 to sobie jeszcze posmigam troche, zwlaszcza jak po jezdzie ekonomicznej na trasie spalil 7,3l LPG na 100km to, ze mandat na 300zl mi wlepili to pomine Pawel może mi ktoś powiedzieć jak wygląda i gdzie jest czujnik halla. meniu1000, jest w skrzyni biegów od góry, trudno go pomylić bo w skrzyni jest tylko jeden czujnik pod kabel. e2rd, ntm, ePiotr chłopaki nie widzicie nic dziwnego w tym temacie? wypadało by to naprawić... meniu1000, jest w skrzyni biegów od góry, trudno go pomylić bo w skrzyni jest tylko jeden czujnik pod kabel. a za co on odpowiada? meniu1000, jest to jeden z najważniejszych czujników, bez niego auto ci nie odpali. inaczej to Czujniki prędkości obrotowej silnika - po nazwie możesz domyśleć się o co chodzi Jeśli jest rozwalony to nie masz jednocześnie iskry. meniu1000, jest to jeden z najważniejszych czujników, bez niego auto ci nie odpali. inaczej to Czujniki prędkości obrotowej silnika - po nazwie możesz domyśleć się o co chodzi Jeśli jest rozwalony to nie masz jednocześnie iskry. to ja już nie wiem iskrę mam wtryski działają no ale nie chce odpalić baa nawet sie nie odezwie. kiedy jechałem miałem wybuch gazu i już nie odpalił nie było iskry naprawiłem bo z kopułką był problem palca nie było teraz niby wszystko jest ok ale nie odpala.Może ty masz jakiś pomysł co jest? Czujnik Halla czyli halotron najczęściej występuje w aparacie zapłonowym , zastępuje przerywacz . Czujnik halla działa jak przerywacz w zwykłym układzie zapłonowym, tylko że działa na innej zasadzie, zbiera impulsy magnetyczne z wału korbowego żeby w odpowiednim momencie położenia wału wystąpiła iskra. Można go sprawdzić zwykłym omomierzem. Na cewke powinno być podane 12v po stacyjce a czujnik jest podłączony do sterownika, gdzie sygnał jest odpowiednio przetworzony i jest podawana masa na cewke zapłonową w odpowiednim położeniu wału i występuje iskra. Czujnik Halla czyli halotron najczęściej występuje w aparacie zapłonowym , zastępuje przerywacz . Ok dzięki sprawdzę go. Z tego co zrozumiałem to może być tak że jeżeli jest on walnięty to iskra będzie ale w nieodpowiednim momencie położenia wału.Pozdro Jakkow, chcesz przez to powiedzieć że czujnik halla w mi16 przed liftem znajduje się w aparacie zapłonowym??? Bo mi się wydaję że na skrzyni... meniu1000, sprawdź błędy w komputerze na początek... Poszukaj na forum było to opisywane kikla razy. Spróbuj też awaryjnie odpalić z LPG - chyba wiesz jak? Ja stawiam że jednak przepływomierz masz uszkodzony. Tak, dokładnie tak. Jakkow, tak, dokładnie tak ale do czego to tak? Jakkow, chcesz przez to powiedzieć że czujnik halla w mi16 przed liftem znajduje się w aparacie zapłonowym??? Bo mi się wydaję że na skrzyni... meniu1000, sprawdź błędy w komputerze na początek... Poszukaj na forum było to opisywane kikla razy. Spróbuj też awaryjnie odpalić z LPG - chyba wiesz jak? Ja stawiam że jednak przepływomierz masz uszkodzony. nie mam pojęcia jak odpalić go na gazie,a w skrzyni jest jakiś czujnik bardzo ciężko sie do niego dostać bo tam jest łapka od sprzęgła,a przepływomierz sie w środku rusza niby ok a z kompem też ciężko bo pytałem.Coś jakiś 30to pinowy czy coś i niema jak ale popytam.mam go już dosyć meniu1000, nie wiem jaką masz instalację LPG, spróbuj włączonym na zapłonie przełączyć przycisk na centralce od LPG w jedną i drugą stronę by dioda przestała migać. Powinna świecić się ciągłym światłem i wtedy możesz odpalać na gazie. Ale nie kręć za długo bo jak gaz się nazbiera w kolektorze to porządnie pier... meniu1000, komp można łatwo zdiagnozować zwierając odpowiedni pin do masy - opcja szukaj na forum napewno ci się przyda... tylko trochę chęci.... Do czujnika Halla czyli Hallotronu Ok tylko mało z tego rozumiem co to pin? z mechaniką ciężko u mnie a już elektryka to swoją drogą... meniu1000, to jedź do specjalisty... albo dużo czytaj. Dzisiaj zaholowałem miga do mechanika niech on sie męczy. Jak będzie wiadomo o problemie to napisze, tymczasem pozdro i dzięki wszystkim za pomoc. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||