ďťż
chomiki
Sprzedam samochód Opel Calibra 2,0 8v 115 KM 1991 rok
Radio samochodowe CLARUS - USB, AUX, SD
radio samochodowe SONY CDX-S2200 - PROMOCJA
Opony używane do samochodów duży wybór
Szukam dobrego MECHANIKA SAMOCHODOWEGO ; ELEKTORMECHANIKA
czy jest jakis szpec od naprawiania radji samochodowych ??
Jak odpalic samochod bez kluczyka?? BARDZO PILNE!
mam dwie pompki paliwowe w swoim samochodzie????
tube samochodowa MAGNATA 300 w
Nielegalne wyścigi samochodowe w Łęczycy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Mam Peugeota 405 1,4 rocznik 1994 na gaźniku plus LPG. Problem jest nastepujący: Na biegu jałowym moge wchodzić na obroty wysokie bez żadnego problemu, wszystko jest ok. Natomiast podczas jazdy silnik mi sie dusi podczas wchodzenia na wyższe obroty, czasem nawet z tłumika strzeli, im większe obciążenie tym gożej. To na gazie, a na benzynie to już wogole tragedia, nie pojade szybciej niż 20km/h bo nie dam rady go rozpędzić. Jakie mogą być tego przyczyny?

    ps. bądźcie dla mnie wyrozumiali troche zielony jestem no al trzeba w końcu to cacko robić samemu tymbardziej ze jestem włascicielem już od roku. Thx za sugestie i wogóle jakikolwiek punkt zaczepienia.


    mnie się też tak czasami dzieje, może tak raz na miesiąc, ale wydaje mi się czy to nie jest wina paliwa.
    też tak myślałem, ale tankowałem już na 3 różnych stacjach i zmian żadnych nie widać
    a może filtr paliw masz zatkany albo wtyrskiwacze sie zatkały??


    Wtryskiwacze, moze tak, nie wiem nie sprawdzalem Filtr raczej nie, bo (chyba) filtr paliwa ma sie nijak do LPG.
    a nie dostajesz gdziś fałszywego powietrza, takie coś miałem ale w gażnikowym silniku w poprzednim aucie. to było coś takiego że uszczelka pod gaźnikiem była nieszczelna i do kolektora dostawało się powietrze dodatkowe tzw fałszywe, ale niewiem jak to jest w brykach z wtryskami, ja mam jednoftryskowy.
    pierwsza sprawa świece , druga zapłon, trzecia rozrząd. To podstawowe rzeczy na początek do sprawdzenia
    Świece -wymieniłem na nowe. Zapłon- jest jakaś chałupnicza metoda sprawdzenia tego?
    po pierwsze pnowie jakie wtryskiwacze w gaźnikowym silniku... po drugie co ma uszczelka pod gaznikiem jak na lpg to samo... ja bym zmienil swiece kable sprawdzil kopolke na gazi mu zmniejszyl doplyw powietrza moze miec za duzo ale podejzewam ze to bedzie jakas pradowa sprawa skoro i na gazie i na benie jest zle
    A no też nad tym myślałem, ale są jakies proste sposoby sprawdzenia czy przewody sa sprawne, cewka? Bo mi jako studentowi (dolarów mało) nie podoba sie metoda prób i błędów, tj. wymienić przewody, jezeli zle to dalej wymieniac itp.

    A no i z drugiej strony... jezeli coś z elektryką, to czy nie powinienem mieć takich samych problemów na biegu jałowym?
    wlasnie nie .. u mnie na jalowym sie wkrecal na 8 tys bez problemu wszystko ladnie na benzynie chodzil na 3 tłoki a na LPG wkrecal sie do 3 tys diura dochodzil ledwo do 4 i i potem znowu kop ... wymienili kable i swiece i autko jak nowe
    Kopułka, palec, przewody i śmiga. Dzieki za podpowiedz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.