ďťż
chomiki Podłączenie stacyjki z przed Fl do po Fl Podlaczanie telewizora pod komputer, czarno-bialy obraz Czy można do wzmacniacza 150W podłączyć głośnik 400W? wejscie"BUS AUDIO IN" - radio sony - podłączenie M Brak NTLDR gdy drugi dysk podłączony! Gdzie podłączyć sonde lambda MI16? jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;) jak podlaczyc filtr paliwa do puga 1.9 TD ?? Kody diagnostyczne DIESEL - czy ktos juz podlaczal ? Problem z podłaczeniem kieszeni na dysk |
chomikiChciałem dzisiaj podłączyć halogeny, zakupiłem przekaźnik i .Wiązka przewodów na lampy jest, włącznik i kostka do niego też. Ale nie mam gdzie wpiąć przekaźnika. Nie mogę umiejscowić gdzie jest wiązka przewodów koło pedałów. W mocowaniu przekaźników są dwa puste otwory do gniazd. Czy ktoś byłby łaskaw zobaczyć jak to jest u niego i zamieścić jakieś fotki bądź podpowiedzieć mi jak szukać. Przejrzałem już schematy ale ja mam wersję po FL i nie wiem czy jest tam jakaś różnica. Pokornie proszę o pomoc - Pancho. kurde.. sorry to przed FL ale w wersji po FL przekazniki masz od tylu, widoczne po wyjeciu skrzynki bezpiecznikow, moze juz jest jakis wetkniety? Sprawdzales halogeny po podlaczeniu moze juz dzialaja? A jak nie to tam musi byc gniazdo pod ten przekaznik. Do przekaźników dostałem się od strony pedałów, po zdjęciu tej osłony szmacianokartonowej. skrzynki niestety nie mogłem tak bardzo odchylić. Jak już wspomniałem wszystkie gniazda są zajęte przez przekaźniki a są dwa wolne miejsca na gniazda, ale nie ma gniazd. Przy zapalonych światłach pozycyjnych włączm halogeny to zapalają się światła mijania, choć przełącznik przy kierownicy jest w położeniu "mijania". Dziwne co nie?? Istnieje jeszcze opcja, że jest przekaźnik ale uszkodzony - pytanie który to. Przy zapalonych światłach pozycyjnych włączm halogeny to zapalają się światła mijania, choć przełącznik przy kierownicy jest w położeniu "mijania". Dziwne co nie?? To nie jest dziwne a prawidłowe w myśl Kodeksu Drogowego , halogeny zawsze z mijania . Jakkow, - ja to wiemnie od dziś, ale cały pic polega na tym, że jeszcze nie mam podłączonych halogenów, wpiąłem jedynie przełącznik w kostkę, przewody przy lampach wiszą luzem i robią się takie jaja Jakkow, - ja to wiemnie od dziś, ale cały pic polega na tym, że jeszcze nie mam podłączonych halogenów, wpiąłem jedynie przełącznik w kostkę, przewody przy lampach wiszą luzem i robią się takie jaja Jak sobie przypominam to przednie przeciwmgłowe miały dodatkowy przekaznik pod tablica rozdzielcza a nie w puszce z innymi. Z tego co zdążyłem zauważyć, to prawie wszystkie przekaźniki, jeśli chodzi o światła, mam pod deską rozdz. O jakiej puszcze mowa?? Puszka - to tam gdzie są wszystkie przekazniki w kupie ale ten od halogenów przednich jest osobno za tablica . Z tego co widzę u siebie, w wersji po FL, wszystkie przekaźniki w kabinie mocowane są pod deską rozdzielczą w okolicy pedałów. Nie ma tam czegoś podobnego do puszki tylko uchwyty z blachy z osadzonymi gniazdami. Do tzw. tablicy bezpieczników dochodzą tylko kostki z przewodami. Więc jak mówiłeś zaglądamy pod deske po lewej stronie pedałów, a delikatnie poniżej skrzynki bezpieczników, napotykamy taki widok: 1.Strzałką pokazana jest śróba która trzymała listwe 2.Tutaj zaznaczyłem Ci któy przekaźnik jest od tego, ale nie pomyl bo sa dwa zielone obok siebie: 3.Sorki za jakość zdjęć ale widac bynajmniej jak to wygląda z kabelkami, robiłem telefonem bo aparat juz miał za ciemno: 4.A tak wygląda kostka z kabelkami: Czyli tak: a)od dołu masz brązowy mniejszej średnicy b)od góry masz zielono-zółty mniejszej średnicy c)od lewej masz dwa białe-większej i mniejszej średnicy d)po prawej masz szary większej srednicy Młody, Jesteś wielki, stokrotne dzięki za fotki i poświęcony czas. To jest odpowiedź na jaką z utęsknieniem czekałem - powiem tak: to jest lepsze od rysunków poglądowych w niejednej książce. Coś mi się jednak widzi, że u mnie w tym miejscu jest pusty otwór, ale więcej będę mógł powiedzieć jutro. Ten punkt "pomógł" traktuj jako namiastkę tego jak jestem wdzięczny A więc tak - podłączyłem halogeny - palą, fota tak na szybko i tak: po włączeniu świateł pozycyjnych i załączeniu halogenów zapalają się halogeny i światła mijania, po przełączeniu na światła drogowe halogeny nie gasną. Przekaźnik tak jak pokazał Młody był, nie potrzebnie kupowałem. Po konsultacji telefonicznej z Młodym ustaliliśmy, na podstawie jego SRI i mojego GR, że tak ma być. Biorę jeszcze pod uwagę przełącznik przy kierownicy, ale nie będę cudował, niech jest tak jak jest i koniec. Jeszcze raz wielkie Halogeny po przełaczeniu na drogowe mają gasnać. Przepis nie pozwala na jednoczesne świecenie halogenów i drogowych , może diagnosta się czepić. włączam pozycje-halogeny palą sie włączam mijania-halogeny palą sie włączam drogowe-halogeny pala sie Orginalna instalacja, wiec w czym tkwi problem?? U mnie jest jeszcze bardzie pokrecone. Halogeny swieca sie zarówno z długimi jak i mijania. Dodam tylko ze moj ma orginalne halogeny i nigdy nie bylo problemów z przeglądem. Trochę zle zrozumiałem przepis więc wstawiam cytat : Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem samochód musi być wyposażony w tylne (czerwone) światło przeciwmgłowe. Przednie światła poprawiające widoczność w czasie mgły czy intensywnych opadów deszczu lub śniegu nie są obowiązkowe. Można je jednak zainstalować, ale pod ściśle określonymi warunkami. Zgodnie z wydanym przez Ministra Infrastruktury Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32) w samochodzie osobowym można zamontować dwa przednie reflektory przeciwmgłowe. Mogą one mieć barwę białą bądź żółtą. Muszą zostać umieszczone nie dalej niż 400 mm od obrysu bocznego auta, nie wyżej niż światła mijania oraz nie niżej niż 250 mm od dolnej krawędzi samochodu. Kolejny wymóg to możliwość włączania i wyłączania halogenów niezależnie od świateł mijania czy drogowych. Jeśli zamontowane przez nas reflektory nie będą spełniać któregoś z tych warunków, samochód nie przejdzie badania technicznego Dokładnie to muszą działać niezależnie od mijania i drogowych , o tak ma być . Młody, Sorry, jak wiesz wczoraj byłem mocno zaaferowany, a r i t są blisko siebie na klawiaturze Jakkow, jeśli chodzi o przepisy to jestem z tym na co dzień, ale w Pyzi jest oryginalna wiązka i po podłączeniu tak to się objawia - czyli przepisy swoje a Pyzia swoje. Pasażer, prawdopodobnie u Ciebie będzie tak jak u mnie i u Młodego - czyli wszystko jest: wiązka, przekaźnik i włącznik - tylko montować i podłączać. Tak jak pisał Młody: -włączam pozycję + halogeny - zapalają się mijania i halogeny -włączam pozycje - pali się to i to -włączam drogowe - halogeny palą. Wg mnie cały pic polega na przekaźniku, oryginalnie jest 4 pinowy, a wg mnie powinien być 5pinowy, tyle że w gnieździe przekaźnika nie ma wejścia na 5 pin, trzeba to jakoś przerobić, ale mnie się nie chce i zostawiam tak jak jest. A jeśli chodzi o przegląd to...................... i wszystko w temacie. Halogeny to okreslenie potoczne, a wzielo sie od zarowek wypelnianych gazem halogen. W swiatlach przeciwmgielnych , zreszta jak w kazdych, znaczenie ma uksztaltowanie przekroju szkla reflektora. Najprosciej mowiac, szklo jest zbudowane z dziesiatkow minipryzmatow, ktore w odpowiedni sposob rozpraszaja lub ukierunkowuja swiatlo. Przeznaczenie reflektora okresla optyka, a nie typ zrodla swiatla. Reflektory przeciwmglowe moga byc rozswietlane rowniez zwykla zarowka, nie halogenowa. Oczywiscie taki reflektor powinien byc przystosowany, przez odpowiednie uksztaltowanie odblysnika i szkla. Zarowki H4, H3 w glownych reflektorach rowniez sa halogenowe |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||