ďťż
chomiki XU9M - wlew oleju, sparciały przewody olejowe weże olejowe w 406 1,8 16v przewod miska olejowa --> turbo Miska olejowa TD czy jest jakis szpec od naprawiania radji samochodowych ?? Ryby, stawy kto lubi ĹowiÄ komputer...ale jaki?? temperatura na procesorze wolny bo ciÄ skarcÄ Brak Konta Admina, Brak DĹşwiÄku?? |
chomikiWłaśnie mam prośbe czy moze ktos ma schemat ew opowiedziec jak zdjac miske olejową. Dodam ze to 2,0 z klimą. Musze zdjac i pojechac pospawac ją. Mam juz dosc czekania na mechanika i jego terminów Sam chce sie za to zabrac by to zdjac.Pozdrawiam i dzieki... Młody najpierw od miski musisz odpiąć kompresor od klimy. Mocowany jest na 4 śruby. Po odłączeniu kompresora od miski masz już wszystkie śruby na wierzchu. Przy kompresorze możesz mieć problem z jedną śruba jak spojrzysz na niego jest w jego dolnym prawym rogu (kiepski dostęp). Podwieszasz kompresor na jakimś sznurku i wykręcasz wszystkie śruby od miski. Pamiętaj o 2 śróbach które znajdują sie w tym stelażu gdzie kompresor przychodzi (nie widziałem ich i się zastanawiałem czemu miska nie odchodzi) Powodzenia ogólnie największy kłopot jest z kompresorem dziwnie sposób montowania ale to francuz I jeszcze napinacz trzeba odkręcić I jeszcze napinacz trzeba odkręcić teraz to mnie zagiąłeś, duzo z tym pitolenia, czy cos musze wiedziec, czy tylko śrubke odkrecic i wsio?? młody wszystko proste ale za 1 razem zawsze są schody w miarę postępów idzie łatwiej rób wszystko powoli i spokojnie zapamietaj kolejność odkręcania przyda sie przy składaniu No napinacz paska wieloklinowego masz do miski przykręcony dwoma nakrętkami, musisz najpierw naciągnąć napinacz za pomocą klucza nasadowego z kwadratem 3/4 i zdjąć pasek, później odkręcasz go bez problemu, tylko z tym kluczem uważaj żebyś go za głęboko nie wsadził bo zakantuje i możesz połamać to ucho do naciągania, wtedy to jest problem A w ogóle to najpierw osłonę boczną (fartuch) musisz odkręcić A jak już miskę będziesz miał na zewnątrz to możesz się pokusić o uszczelnienie podpory dolnej uszczelnienia wału korbowego od strony skrzyni biegów, bo bardzo często tam cieknie, a ludzie myślą że to miska o uszczelnienie podpory dolnej uszczelnienia wału korbowego od strony skrzyni biegów, bo bardzo często tam cieknie, a ludzie myślą że to miska właśnie chciałem o to zapytac, tam jest jakas uszczelka czy na silikon gada?? Chodziło o to czy kuźwa nic nie poprzestawiam typu o zabek rozrzad itp Młody jaki rozrząd od strony skrzyni a jest tam uszczelka tzn. dwie po obu stronach na krawędzi natomiast nie dali francuzy od góry i to jest wada, bo pomiędzy siemmeringiem wału, a tymi dwoma uszczelkami po bokach jest jakieś 5mm nie uszczelnione niczym i tam właśnie cieknie jest to jedyne miejsce w peugeocie gdzie zalecam dać silikon odporny na temperaturę, ponieważ w tym miejscu nie da się zastosować nic innego Młody jaki rozrząd od strony skrzyni dałem przykład Chdzi o to by nic nie urwac ani nie popsuć, aha a moze jakis schemacik?? Młody, największy problem jest z kompresorem od klimy. Tam jest dużo walki. Mało miejsca i 4 śruby do odkręcenia. Dasz rade. Mnie za pierwszym razem sam kompresor zajoł 2 h za drugim już lepiej tylko godzinkę na 4 śruby Mam dobry zestaw kluczy wiec źle nie powinno być Tylko oby ta parszywa pogoda sie skonczyła... Młody przyda ci się taki klucz http://moto.allegro.pl/it..._jonnesway.html do tej sprężarki, a schemacik ci wyślę na PW może jutro bo dziś mało czasu a grzechotką sie nie dojdzie mam taki fajny zestawik kluczy i sporo normalnych kluczy po ojcu ale tego klucza nie pamietam bym miał: taki zestaw mam: http://moto.allegro.pl/it...to_yt_1268.html nie ta firma ale podobnie jest Młody, właśnie problemem jest dojście do 2 jest dobry, do jedynej jeszcze ujdzie i do jednej tragiczny Maciek STI próbowałeś tego klucza do odkręcania wydaje mi się że powinien sie nadać Próbowałem, wyjęcie sprężarki około 40 min u mnie |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||