chomiki
luźne kabelki
Sprzedam komputer PC
Obroty
Hasło promujące Ozo
iertutil.dll
Wszystkiego najlepszego "Ensulent"
Problem z drukowaniem.
Toshiba
Ford
laptop fujitsu siemens
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolna.opx.pl

  • chomiki

    Kupi³em sobie licznik (4 zegary te z obrotkiem) najprawdopodobniej od 1,8. A teraz pytanie czy podejdzie od razu i obrotomierz bedzie dzia³a³. Bo np w sierze musia³em z cewki impuls ci±gn±æ. A jak jest w 405?? Kto¶ to juz przerabia³??


    to tak jak ja kupi³em juz jakis czas licznik ze wskaznikiem paliwa na srodku a w miejscu gdzie poprzednio mia³em ten wskaznik to sie zanjduje wskaznik oleju czy czegos tam. i wszystko fajnie by by³o jak by mi ten wskaznik paliwa dzia³a³. wszystko dzia³a tylko wskaznik paliwa nawet nie drgnie. bede mia³ chwilke to posiedze nad tym
    Dzi¶ postanowi³em podpi±c zegary i normalnie szlak mnie trafi³!! Bo: Obrotomierz przek³amuje(tak gdzie¶ w srednich obrotach 2000) , ale dlaczego?? Podpi±³em sie pod kostke która wystawa³a tak jakby ze skrzyni takjie 3 kable i zastanawiam sie czy nie powinienem zapodac impulsu z cewki?? Teraz gorsza sprawa: Jak zaklada³em licznik poci±gn±³em za mocno za linke predk. i wyrwa³em ten plastik z os³ony jakby ¶limak i linka zrobi³a sie jaka¶ luzna i nie dzia³a prêdko¶ciomierz:( Czy kto¶ mi pomo¿e jak wpi±c ta linke bez ci±gniêcia bo zak³adam ze musze linke kupic. Aha jeszcze 1 objaw. Wska¼nik paliwa jest na 3/4 bia³ego pola a kontrolka sie nie pali a wachy mam ponad 8l. ALe dlaczego tak g³upio pokazuje?? Powinno wyjsc za bia³e pole i wtedy zgasn±c ale dlaczego tu sie zapala?? Je¶li mi ktos pomo¿e to zamieszcze foty jak bêde 2 raz demontowal zeagry!! Pomocy bo jestem bez prêdko¶ciomierza:(

    Pzdr M³ody....
    co do linki to mia³em tak samo. za mocno poci±g³em za licznik i ca³a linka a raczej tan bia³y plastik co wskakuje na licznik wraz z linka mi wyskoczy³o z pancerza. jak to posklada³em to licznik mi nie smiga³. tez mysla³em ze now± linke musze kupic. wyjmnij linke z slimaka przy skrzyni bo sie za³oze ze pancez zosta³ na miejscu a ten bolec schowa³ sie w pancerzu. nastepnie od strony licznika popchaj to ca³osc do panceza tak zeby by³o jak przed wyrwaniem. wtedy od strony skrzyni bolec linki wyjdzie na zewn±trz. zapnij linke do zegarów a potem do skrzyni. zeby wyj±c linke z skrzyni musisz wyjac klin. jest to taki gumowy bolec. jak mocniej poci±gniesz to go wyjmniesz. niezapomnij go na koniec sporwotem w³ozyc. przyokazji jak bedziesz mia³ to powyjmowane to wyczesc gniazda tam gdzie linka wchodzi czyli do licznika i do skrzyni najlepeij WD40 bo moze dostac sie tam bród i wskazówka bedzie skak³a


    Figop dziêki stary. Bêde mia³ chwile czasu bêde dzia³a³. Co do obrotka my¶le ¿e trzeba zapodac impuls z cewki i bêdzie gra³o. Jak bêde to robi³ postaram sie aparat za³atwic i poka¿e jak zdemontowac zegary i obrotka pod³±czyc to zapewne wielu pomoze:)
    Pzdr M³ody...
    Co do wskazan paliwa - przeczysc dokladnie wszystko, szukaj zasniedzialych stykow w tym nowym liczniku, potem WD40 albo jakis inny cud w spreju - takie rzeczy sa jak masa zanika - jak do diesla zamontowalem nowy licznik to mialem orkiestre na desce - w takt muzyki wskazniki temperatury i paliwa jezdzily. Ew. jesli to nie to to moglbys lekko przestawic wskazowke, ale nie sadze zeby to byl dobry pomysl. Co do obrotomierza to nie bardzo rozumiem skad u Ciebie te 3 kable "jakby ze skrzyni" - moze o innych mowimy, ale one nie powinny sluzyc w benzynie do podlaczania obrotka. Ogolnie obrotomierz podlaczasz tak: + - i impuls (nie mowie, ze akurat w takiej kolejnosci) a w przypadku silnika na wtrysku + - i sygnal z kompa. Nie powinno byc zadnej roznicy we wskazaniach (niektore silniki z wtryskiem Magneti Marelli mialy nieco inne liczniki, ale chyba taki wtrysk nie wystepowal w 1,8), wiec szukaj gdzie jest blad ;]
    B³±d jest najwyra¼niej taki ¿e powinienem zapodac impuls z cewki a skad wzialem przewody to zrobie fotke. Co do wskazan paliwa to jakby dzis byloi juz ok:) Ale nieomieszkam przeczyscic wszystkiego przy ponownym zdejmowaniu!!

    [ Dodano: Sob Maj 26, 2007 5:46 pm ]
    kurn am³ody sam sie z tym meczy³em i skonczy³o sie na tym ze rozebra³em zegary z obrotkiem na czesci ;] trza by krzycha pomeczyc
    ja wiem tylko tyle ze jak da³em licznik z dizla to obrotek nawet nie drgn±. jak wymieni³em ten silniczek z swojego to dzia³a³o. chcia³em usiebie zobaczyc gdzie te przedy ida ele wszystko idzie w jednej wiazce wiec niestety niewiem i niepomoge. zobacz moze na jakiejs strone o montarzu dodatkowych obrotków to moze bedzie jakas instrukcja. gdzies czyta³em jak pod³aczyc obrotek do malacza ale gdzie to by³o to juz niepamietam.

    ja mia³em problem z wskaznikiem paliwa. mam za³ozony licznik z wskaznikiem na srodku i z wskaznikiem do oleju. wskaznik paliwa nic sie nierusza³. mia³ dodatkowo jak±s p³ytke (uklad elektryczny) wiec go wywali³em a silniczek da³em z mojego. zrobi³em nowe doprowadzenie na przewodach bo sciezki co tam by³y to sz³y przez ten uk³ad. teraz smiga. ale mam kilka tych silniczków do paliwa czy do obrotka i powiem ze kazdy jest inny i kazdy z innej firmy jeden np to jagger a inny jeszcze inacze, kazdy inaczej pokazywa³, tylko ten co by³ orginalnie zabudowany pokazuje dobrze. czyli sa tez inne czujniki paliwa w baku czy co tam jest. mozesz miec tak samo z obrotkiem inna cewka bedzie i wskazówka nawet sie nie ruszy.
    Wracaj±c do tematu. Czy jesli linka prêdko¶ciomierza nie jest pod³±czona do zegarów ma jaki¶ wp³yw na obrotka ¿e nie dzia³a dobrze czy cos?? A czy obrotek dzia³a to dzia³a napewno bo przy odpalaniu podskakuje wska¼nik. Ale co zrobic by tego przek³amania nie bylo?? Jest jaki¶ elektryk na sali??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.