ďťż
chomiki
Strona Młodzików z Bzury - www.bzura.ozorkow.prv.pl
K.S. TUR OZORKÓW sprzedam szaliki !!! Tylko 10 zł za sztukę!
Policjanci ze Zgierza i Ozorkowa rozbili damsko-męski gang
TUR Ozorków- Górnik Łęczyca USTAWKA Kibiców
Poszukuję herbu Bzury Ozorków, piłka nożna
turniej firm w pilke nozna w dnio ozorkowa.
Co powiecie o budowie w OZORKOWIE toru do uprawiania 4 cross
Szaliki Widzewa z OZORKOWA-szukamy chetnych do kupna
SZAL KS TUR OZORKÓW sprzedam 2 sztuki
Pierwszy Ozorkowski serwer Counter Strike 1.6 Pokemod
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwiatpolny.htw.pl

  • chomiki

    Co sądzicie o nowej firmie, która świadczyłaby usługi przewozowe na trasie ŁĘCZYCA - ŁÓDŹ przez. Ozorków, Sokolniki Las, Rosanów, Zgierz i przez os. Radogoszcz - Wschód. Linie obslugiwały by busy (19+1 miejsc) a bilety możnaby było nabyć u kierowcy. Piszcie co o tym sądzicie! Co ile byście chcieli taki bus, jaka jest dla was najlepsza cena za bilet i ewentualne zmiany w trasie lub dodatkowe przystanki.


    nie wiem czy pomysl jest dobry bo konkurencja jest dosc duza PKS ,5,Gemar
    kiedys byl Aster zostal jak widac wygryziony ..
    przydalby sie tani transport do leczycy na dzien dzisiejszy PKS Łódź - Ozorków = 2,50zl
    a Ozorków - Łęczyca ( 9km ) 5zł

    jezeli bylyby to dwa autobys to by jezdzily (biorac pod uwage te wszystkie miejscowosci) co 1.5 h ..gdy jeden jedzie drugi wraca z lodzi jezeli cztery to co ok 45min .
    biorac pod uwage koszta ropy i ilosc jezdzacych ludzi tymi autobusami
    rozklad dotychczas 6:30 ( z ozo jedzie duzo ludzi do lodzi) pozniej jest 7:30 ( kolejna porcja ludzi wiekszosc ucznow jadacych do lodzi ) maja bilety miesieczne na Gemar i 5

    wiec tu duzo zalezy Od "tej firmy" ktora mialaby przewodzic ludzi i stanu tych Busow jezdzacych tylko nie wiem czy oplacalne jest cos takiego .musielibyscie sprawdzic przez miesiac czy to wypala ..a jak nie to zwinac interes ...;P
    Łęczyca - Łódz to raczej nieopłacalna trasa ze względu na konkurencje. Ale Ozorków -- okolice, Parzęczew -- Łęczyca to wydaje mi się dużo bardziej racjonalne
    Ceny za przejazd: (na dzień dzisiejszy)
    Łęczyca - Łódź: norm. 100%: 5,60,-
    ulg. 37%: 3,53,-
    Łęczyca - Zgierz: norm. 100%: 4,80,-
    ulg. 37%: 3,01,-
    Łęczyca - Ozorków: norm. 100%: 3,00,-
    ulg. 37%: 1,89,-
    Ozorków - Łódź: norm. 100%: 4,00,-
    ulg. 37%: 2,52,-
    Ozorków - Zgierz: norm. 100%: 3,00,-
    ulg. 37%: 1,89,-
    Zgierz - Łódź: norm. 100%: 2,00,-
    ulg. 37%: 1,26,-
    Strefa miejska: norm. 100%: 1,50,-
    ulg. 37%: 0,95,-

    Ceny biletów obowiązujące z i do Sierpowa, Wróblewa, Sokolnik i Rosanowa nie są jeszcze ustalone.

    Lista przystanków też jest mniej więcej już gotowa ale to wymaga poświęcenie dłuższego czasu przed komputerem . Ale jeżeli ktoś jest zainteresowany to pisać!

    Odjazdy Łęczyca: Odjazdy Ozorków:
    6:30, 9:30, 12:30 8:00, 11:00, 14:00
    15:30, 18:30 17:00, 20:00
    Kursy odbywałyby sie na dobry początek jednym busem.


    ceny są OKi, ale wydaje mi się że jednym busem to cieżko będzie takie ceny osiągnąć zeby to się opłacało
    ceny biletów takie jak u wszystkich:),i tym jednym busem nie masz co wyjeżdżać bo konkurencja Ci wszystkich klientów zbierze,jak nie przyjedziesz na czas:) Ten interes już jest nieopłacalny!!!
    Jeśli masz jednego busa to nie wchodź w konkurencje. Znajdź obszar na którym nie ma konkurencji i zarabiaj
    W moim poprzednim komentarzu wystąpił bład w godzinach odjazdów:
    ŁĘCZYCA: 6:30, 9:30, 12:30, 15:30, 18:30
    ŁÓDŹ: 8:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20:00.

    PS. To wszystko jest narazie w fazie planów, a wiec nic pewnego! Wszystko może ulec zmianie.

    A macie jakieś propozycje co do ewentualnych przystanków (tam gdzie do tej pory ich nie ma) !?!

    [ Dodano: Sob Sty 23, 2010 18:02 ]

    Jeśli masz jednego busa to nie wchodź w konkurencje. Znajdź obszar na którym nie ma konkurencji i zarabiaj a
    autobus do leśmierza, tutaj są tylko 3 autobusy w strone łodzi dziennie z tego co sie orientuje, tak samo cedrowice, ambrożew i okoliczne wsie.
    Chociszew i te strony, nie ma autobusu ,a ludzie narzekają

    Co do przystanków... Hmm... przecież na przewóz ludzi trzeba mieć koncesję , nie można sobie stawać tam gdzie się podoba A tylko w wyznaczonych miejsach i to nie zawsze przystankach PKS.
    1. Mamy więcej niż jeden bus, wiec problemu nie powinno być jak trzeba bedzie większą ilość ich przeznaczyć
    2. Wasze sugestie na temat przystanków uzgodnilibyśmy z UM i miasto by tam postawiło przystanek
    3. Nam zależy na regularnym połączeniu Łęczycy z Łodzią oraz na częstych autobusach w Sierpowie i Wróblewie. Tu mamy pewne zaintersowanie natomiast nie wiemy czy Chociszew chce autobusu. Jeżeli będzie taka możliwość to niewykluczone że i tam pojawią się autobusy tej samej firmy .
    Ja tam zawsze myślałem, że głównym celem założenia (poszerzania) biznesu jest wzrost zysku lub utrzymanie pozycji. Łęczyca - wsie - Ozorków TAK, to moim zdaniem sie opłaci. Łęczyca -..- Łódź - życzę powodzenia, ale nie wierzę w sukces w tym obszarze.

    A z ciekawości zapytam: Jak to możliwe że autor wątku dzisiaj rano miał lat 16, a teraz późnym wieczorem ma lat 20?
    Co do wieku to poprostu wybrałem zły rok urodzenia i dopiero później zobaczyłem swój błąd! Teraz sie zgadza! I dzięki za sugestie na temat busów ale NIE kończe wątku! Prosze pisać dalej! [/b]
    trasa łęczyca - ozorków albo łęczyca-chociszew (lub podobnie) przez wsie - tak jak jeździ pks z łeczycy - przez górę św. małgorzaty, ambrożew, lesmierz, tymienicę - to by się mogło opłacić, nawet była taka linia aury, ale dośc krótko, bo wynikły jakieś problemy natury administracyjnej (brak pozwolenia od władz gminy czy coś takiego) i teraz aura wozi tylko dzieciaki do szkoły w leśmierzu.

    Dodam, że jak ostatnio jeździłem pksem z lesmierza (z dobre 1,5 roku temu) to trasa leśmierz - ozorków dla 18letniego chłopaka uczącego sie to była około 5zł (pks nie respektuje ulg dla osób uczących sie), natomiast na łódź bodajże 8,50.
    dobry pomysł, sprawdzi się moim zdaniem o ile rozkłady jazdy pojawią się na przystankach !
    przynajmniej ja będę jeździć

    głównym celem założenia (poszerzania) biznesu jest wzrost zysku lub utrzymanie pozycji

    Głównym celem jest wzrost wartości firmy a dopiero potem maksymalizacja zysku.
    Wzrost to nie maksymalizacja, a główny cel jest znany tylko właścicielowi.
    Ja Ci piszę o głównych założeniach prowadzenia przedsiębiorstwa.
    A bylibyście zainteresowani ewentualnymi przystankami???
    no miło by było jak by się zatrzymywał
    Trasa sugerowana (nic nie jest pewnego):

    Łęczyca -
    ul. Belwederska (PKP)
    ul. Belwederska (PKS)
    ul. Ozorkowskie Przedmieścia
    Lubień, Sierpów, Cedrowice / Wróblew,
    Ozorków -
    (dotychczasowe przystanki) + PKP, Maszkowska oraz Podleśna
    Kolonia Maszkowice, Sokolniki Parcela,
    Sokolniki Las -
    Sanatorium, Kościół, Jagiellońska / Graniczna
    Kania Góra, Rosanów (M. Konopnickiej, boisko), Wymokłe,
    Zgierz - (Dolna, JW, Musierowicza, Piątkowska, Piłsudskiego / park, 3Maja / US, 1Maja, / Łódzka)
    Łódź - (przystanki wzdłuż ulic):
    Świtezianki, Sikorskiego, Zgierska, Zachodnia, Lutomierska (do placu Piastowskiego)


    ul. Belwederska (PKP)
    ul. Belwederska (PKS)
    ul. Ozorkowskie Przedmieścia
    Lubień, Sierpów, Cedrowice / Wróblew,
    na tej trasie jeździ multum autobusów pks
    Ja bym proponował zoptymalizować czas przejazdu , bo to też ważne. Tutaj podpowiem , użyj metody CPM lub PERT ewentualnie minimalne drzewo rozpinające.
    Może i w Sierpowie jeździ pełno PKS-ów ale żaden z nich nie zatrzymuje sie np. na każdym przystanku w Ozorkowie! Poza tym nowa linia jeździłaby ul. Maszkowską. To dla niektórych wielkie ułatwienie.
    zauważyłem, że wiele osób jeżdżących do Łodzi, przesiada się w tramwaj i jedzie do przystanku przy ul. Zielonej to niby kilka przecznic a jednak,
    jak się mylę to mnie poprawcie
    jesli mialby jezdzic do lodzi to najlepiej do centralu.
    chociaz nie wiem jak tam z tymi przystankami na zachodniej..
    Co do krańcówki w Łodzi to mogłyby jeszcze jeździć na ŁÓDŹ ŻABIENIEC, (PKS) PÓŁNOCNY lub na PLAC WOLNOŚCI, bo niestety możliwość umieszczenia krańcówki na dworcu (PKS/PKP Kaliskim) od samego początku jest niemożliwa! Prosimy o inne propozycje na krańcówkę...
    Ja dodam coś od siebie.
    Jeśli pojawi się nowy transport to jestem pełen podziwu i szacunku i życzę powodzenia ale mam nadzieję, że nowa linia nie będzie:
    Ścigać się z innymi,
    Omijać przystanki, bo się śpieszy,
    Ucinać godziny odjazdu szczególnie w niedziele, bo nieopłacalne,
    Będzie respektować kulturę jazy.

    Niestety busy, które jeżdżą robią różne numery i szczerze powiem, że nie raz miałem ich dość, gdyby nie to, ze nie mam wyboru to olałbym linie x dla linii y.
    Jak byś chciał wozić studentów to mógłbyś przejechać w pobliże uniwerku, jechać dalej i zawrócić/zatrzymać się na ul. Skrzywana w Łodzi. To jest k. Radwańska/Politechniki
    A istnieje koło ul. Skrzywanej jakaś pętla albo miejsce gdzie mogą zawracać busy/autobusy???
    Mi i tak się to wydaje jedna wielka ściema!
    Czyli cala linia w jedną stronę by wynosiła ok 100km????
    Nie opłacalne!!
    NIE PRAWDA! Cała linia to około 55 km! Może 5 km więcej.
    Nawet jeśli to nie rozumiem co może być nieopłacalnego w tym ,że trasa ma 100km , jeżdzą autobusy po całej Europie robiąc po 3k km w kilka dni i jakoś wychodzą na plus
    taka ze w ozo jest duza konkurencja a jesli masz zamiar wozić 2 busami to wątpię żeby to się opłacało

    Ale to już jest problem pomysłodawcy czy biznes będzie mu przynosił profity
    Powiem więcej , czasam na zyski czeka się bardzo długo ,lecz z reguły warto zaryzykować. Być może postarać się o dofinansowanie z Unii ?
    Ta firma to dopiero początek! Chcemy zrobić jak najlepsze wrażenie na pasażerach. Pozatym każda firma kiedyś zaczynała od jednego lub dwóch busów .
    Na dobry początek NA PEWNO bylibyśmy obsługiwać linie jednym busem a po 2-3 miesiącach nie wykluczone że to sie zmieni.
    Dla bardziej ciekawych mam informacje że jesteśmy zainteresowani również linią do Chociszewa .
    Komentujcie i proponujcie dalej!
    A jeżeli PKS Łęczyca nie wyrazi zgody na przystanek na dworcu niestety będziemy zmuszeni z niego poprostu zrezygnować - najbliższy przystanek bedzie na ul. Ozorkowskie Przedmieścia.
    Jeśli planujecie trasę do i z Łęczycy to warto by pomyśleć o godzinach pasujących do zmian pracowniczych, strefa ekonomiczna się rozrasta w Łęczycy, myślę że sporo osób będzie tam dojeżdżać do pracy i z pracy, a w chwili obecnej to bez swojego pojazdu to porażka w dostaniu się tam
    Jesli chodzi o Łęczycye to proponuje trasę: pkp potem Belwederska. Z Belwederskiej w lewo w Konopnickiej tam przystanek kolo sadu. Potem z Konopnickiej w prawo w Kaliska. Z Kaliskiej w prawo w Aleje. Z Alei w lewo z powrotem na Belwedreska.Z Belwederskiej w prawo w Ozorkowska i tam na poczatku przystanek i kolo szkoly"Budy" no i wyjazd na trase.Bo pks raczej sie nie zgodzi a jeśli się zgodzi to będzie chciał gruba Kase za to.
    A I proponuje oprzegladac dobrze rozkłady jazdy Pks Łęczyca i inny żeby kursy się nie pokrywały
    P.s sorry ze tak na was naskoczyłem
    Dziękujemy za sugestie! Może okazać sie pomocna. Natomiast godziny które podałem wcześniej to takie nasze propozycje żeby mniej więcej było wiadomo co jaki czas bedą kursowały busy! Dzięki jeszcze raz! Uwzględnie zmiany. Proponujcie dalej... Może zaproponujcie coś na temat trasy w Łodzi!

    Pozatym każda firma kiedyś zaczynała od jednego lub dwóch busów .
    Na dobry początek NA PEWNO bylibyśmy obsługiwać linie jednym busem a po 2-3 miesiącach nie wykluczone że to sie zmieni.


    Każda firma tak zaczynała-masz rację, ale nie teraz Teraz jednym busem to nie masz co się wypuszczać. Konkurencja jest tak duża,że nie masz szans.
    A co do tych przystanków to,to nie jest takie proste. Najpierw musisz mieć zgodę na każdy przystanek, na którym chcesz się zatrzymywać.
    a ja bym wolała na PLac Wolności, bo łatwiej jest się przesiąść. Ja na przykład na rondo solidarności jeźdżę.
    Mnie zastanawia jedno, jestem ciekawy jak to skomentujesz kacper3x6, powiedz mi kto bedzie chcial ryzykowac jazde Twoim busem, ktory ma tylko 19 miejsc? Ok, trasa super, jedzie na pl wolnosci, czy do centralu... ale jak w leczycy wszyscy wsiada zeby na 8 dojechac? Wiesz, to dosc duze ryzyko ze miejsc nie bedzie, a w busie stac nie mozna... hmm
    Szczerze mówic to byłem świadkiem że w busach zdażają sie przypadki że pasażerowie stają (trasa Łódź - Poddębice) . Teraz gdy jednocześnie bedziemy się starać o linie do Chociszewa postaramy sie busy puszczać na tą linie a na trase do Łodzi zakupimy coś większego.

    [ Dodano: Wto Sty 26, 2010 19:24 ]
    Interesuje mnie czy Kacper3x6 będzie kierowcą któregoś z tych busów
    Do Parzęczewa... bus napewno bedzie zawsze przeładowany heheh.

    Jakbys jeździł o nietypowych godzinach np tak, żeby w zgierzu być o 7:40 to nie głupi pomysł. Przez soko się nie opłaca wogóle, tam w zimę połowy ludzi nie ma. Możesz też jeździć w niedziele na 4.00 na plac wolności i masz pełny skład zawsze heh
    Co do trasy w Łodzi to może i fajnie byłoby gdyby bus/autobus jeździł dalej niż na Bazarową, ale tu pojawia się jeden podstawowy problem Łodzi - KORKI! W życiu nie utrzymasz rozkładu, chyba że z góry założysz, że przystanek odległości powiedzmy z okolic Bazarowej do Legionów będziesz jechał 7 do 10 minut. Ale o ile to wydłuża czas przejazdu całej trasy
    I szczerze gdybym mogła z Ozorkowa dojechać do Łodzi na plac Wolności jednym autobusem to z pewnością przestałabym jeździć samochodem.
    Faktycznie PaulAdmin masz racje: Rezygnujemy z prowadzenia linii przez Sokolniki jednak opcja linii przez Rosanów jest nadal aktualna.
    Busami napewno na początku będzie kierować właściciel ponieważ nie będziemy mieli funduszy na wypłaty (dlatego także na początku nie będzie konduktorów tylko bilety u kierowców/kierowcy).
    kacper3x6, np. taki wicher czy podobne - u wszyskich w busach płaci się kierowcy - bo szkoda miejsca dla biletera i nie stanowi to problemu jakiegoś specjalnego.

    co innego autobusy - tutaj bileter sie przydaje.

    Duszka, z bazarowej na plac wolnosci idzie sie 10 do 15 minut, mozna tez podjechać tramwajem i autobusem prawie pod sam plac - taki wielki problem ?
    Wiadomo - zaoszczędziło by to pare minut, ale jak sama mówisz - korki! rozkład się wydłuża przez to.
    A Wicher to kolejny ozorkowski przewoźnik??? Często widuje ich busy w Ozorkowie!
    Na Rosanów tez się nie opłaca jechać z tego co wiem to już 5-tka jezdziła tam,i linie zawiesili bo nie opłacalne
    "5" czy "Aster"? Nieważne! Ale wtedy byłoby można zachaczyć jeszcze o Dąbrówke. A tam tylko MKT jeździ i to rzadko.
    I 5-tka i Aster, ale obie te firmy zrezygnowały bo nie było chętnych.
    No ale musimy jakoś urozmoaicić trase o inne wsie ponieważ konkurencje ("Gemar", "Stojeccy", "PKS Łęczyca") nas oskarży o zabieranie klientów, prawda? A podajcie jakieś inne propozycje wsi do których mogłaby dojeżdżać nowa linia!
    Gemar jak i 5 to jedna i ta sama rodzina Stojeccy ...
    Nieeee... Kto Ci takie informacje sprzedał ???

    Duszka, z bazarowej na plac wolnosci idzie sie 10 do 15 minut, mozna tez podjechać tramwajem i autobusem prawie pod sam plac - taki wielki problem ?
    Wiadomo - zaoszczędziło by to pare minut, ale jak sama mówisz - korki! rozkład się wydłuża przez to.


    Ale ja nie twierdzę, że to jest problem
    Problemem jest natomiast przesiadanie się na bazarowej w coś co jedzie w okolice placu wolności, żeby potem znowu się przesiąść w coś co jedzie w innym kierunku. I dajmy na to tramwajem jadę 5 minut a na przesiadkę potrzebuję 10 minut.
    Ale biorąc te wszystkie przesiadki lub ewentualnie dojście na pieszo to w Ozorkowie musiałabym wsiadać w autobus ok 6:15 żeby do pracy dojechać na czas, a po pracy dojerzdzałabym na ok 18:00. Sama przyjemność.
    Więc napisałam tylko z mojego punktu widzenia, że dla mnie byłoby ułatwieniem gdyby bus jeździł na plac wolności, bo skracałoby to czas mojej podróży. I tyle
    Dziękujemy za sugestie! Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje???
    Chce tylko zaznaczyć że troszeczke zmieniliśmy rozkład jazdy oraz "niestety" trasę!
    Mysle, ze nie ma co otwierac kolejnej takiej firmy i sie scigać z tymi zachłannymi za przeproszeniem ludźmi. O kazdy grosz sie ścigają, zapominając, ze nie jeżdżą sami, tylko maja w autobusach klientow. Sam w jednej przez pewien czas pracowalem jako kasjer. Czasem, a ostatnio coraz czesciej, zapominaja ze wożą ludzi i wyobrazaja sobie, ze w autobusie sa kartofle(świnie sa lepiej traktowane podczas transportu do ubojni). Jakby ITD przesledzila dokladnie te firmy to kazda jedna stracilaby koncesje. Ja proponuje pomyslec na innym interesem i olać tą branze:)
    Nasza firma postara sie mieć na każdym przystanku rozkład jazdy! Planujemy również zachęcić klienta niższymi cenami biletów (przynajmniej na okres próbny) Dlatego warto jest otworzyć taki biznes! A jak nie wypali na tej trasie to może spóbujemy na innej ... Kto wie!
    Zle ci nie zycze, ale baardzo ciezko bedzie ci sie wbic na linie. Juz jest ciasno i to bardzo. Ale jak juz to mam dobra rade. Staraj sie zgodnie z rozkladem. Bo obecne firmy celowo opozniaja odjazy, zeby konkurencji zabrac jak najwiecej klientow i caly czas zaslaniaja sie utrudnieniami na drodze typu korki czy cos..albo awaria autobusow. Sam tak sciemnialem ludziom bez przerwy. Takie sa tu realia. Trzymajac sie rozkladu zdobedziesz zaufanie klientow, ale i na to bedziesz potrzebowal duzo czasu powodzenia
    No dzięki, ale powiem szczerze że ten biznes planowałem tak za jakiś czas uruchomić. Jak uzbieram troche kasy na tabor! Bo dużych kredytów nie chce brać i slacać ich bóg wie jak długo! A jeszcze by linia zysku nie miała...;/ To by była katastrofa... Ale jak macie jeszcze jakieś dobre rady to piszcie!
    Ja mam najcenniejsza rade. Pomysl nad innym interesem, bo ten to bagno

    Ja mam najcenniejsza rade. Pomysl nad innym interesem, bo ten to bagno
    Nie no wielkie dzięki za ten jakże mobilizujący komentarz Więcej takich...
    Maniac ma racje... Niestety autobusy Ozo-Łdz to teraz nieoplacalny interes, jesli uda Ci sie jakos wcisnąć miedzy Gemara 5 i PKSa to mozesz być pewny że po chwili zostaniesz przez nich pozbawiony klientów.


    Gemar jak i 5 to jedna i ta sama rodzina Stojeccy ...

    Madi sprostuje Twoje słowa: 5 i Aura są "po jednym psie", Gemar to już inna rodzina
    najlepszym pomysłem byłaby trasa Ozorków-Łódź przez grotniki i aleksandrów tam jeździ tylko Aura i nie ma żadnej konkurencji

    grotniki i aleksandrów tam jeździ tylko Aura i nie ma żadnej konkurencji
    no ale aura jest i z tego co wiem to konkurencja nie jest tam potrzebna

    Cytat:
    Gemar jak i 5 to jedna i ta sama rodzina Stojeccy ...

    Madi sprostuje Twoje słowa: 5 i Aura są "po jednym psie", Gemar to już inna rodzina

    5 i aura to Stojeccy, a gemar jest Geragów
    osobiście uważam, że trudno będzie się wcisnąć między gemary, 5 i pks-y, już na tą chwile gemary i 5 ścigają się ze sobą między przystankami o klientów, no i bilety ozorków-zgierz 2zł i ozorków-łódź 2,50zł(mowa tu o ulgowych), więc będzie trudno, ale życzę powodzenia:)


    no ale aura jest i z tego co wiem to konkurencja nie jest tam potrzebna


    moim zdaniem by się przydała
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.