ďťż
chomiki
centralny zamek fabryczny brak reakcji po kilku godzinach
czy ktos moze wie jak zaprogramowac pilota do centrala???
Pilot do centralki - a w zasadzie jego brak
Centralny, oswietlenie wnetrza, zegarek z temp
centralny zamek zyje swoim zyciem:/
Centralny zamek - dokupienie pilota
centralny zamek 405 sr
Pilot zalacza alarm a centralnego nie!!!
potrzebuje szybkiej pomocy central
Jaki centralny zamek ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • filmowka.pev.pl

  • chomiki

    Przerabiałem już trochę ten temat, ale... mam kilka pytań.
    Jak dobrze pamiętam, siłowniki są nierozbieralne (choć ja jeden rozczłonkowałem i naprawiłem ) więc pytanko brzmi, jak i czym czyściliście oraz smarowaliście siłowniki?

    Ja napsikałem do środka smaru teflonowego i to był chyba błąd, bo przy niskich temp. smar zamarza i zamki odmawiają posłuszeństwa.

    No i jeszcze jedno pyt. dotyczące samego mechanizmu zamka (zatrzasku drzwi) czym to najlepiej przemyć i przesmarować?


    Siłownik centralnego, fakt był fabrycznie zgrzany więc go nie rozbierałem, ale styki raz że oskrobane (w razie w) + czymkolwiek do elektryki psiknięte. A reszta to tam smaru penetrującego napsikałem i działa.

    Same zamki to akurat rozebrałem go w mak (sprężynki osobno, metal osobno, plastik osobno) wszystko wymyłem w ropie na błysk, wysuszyłem przesmarowałem smarem chyba też penetrującym, chociaż możliwe że to był też zwykły towot.

    A ostatnio przed tym śniegiem co przyszedł gdy już wszystko zamontowane popsikałem dodatkowo w razie co uszczelki silikonem a zamki no to gdyby zamarzły to w samochodzie wozi się śrubokręt jakby zamknąć się nie chciały i w garażu cokolwiek penetrującego czy to WD40 czy wcześniej wspomniany smar penetrujący
    Też bym u siebie musiał czymś siłowniki przesmarować Jak jest zimno to nie chcą mi "dzyndzla" wypchnąć do samego końca, ostatnio stałem 20min. i próbowałem otworzyć... a zamków nie mam
    Wazelina techniczna :>


    W areozolu jest coś takiego do uszczelek, zamków itp. przy -19'C nic nie zamarzło

    ... a zamków nie mam
    Ty kupiłeś to Clio od typa z Zamościa ? tak kojarzę po zdjęciu a co zrobisz jak ci aku padnie to jak otworzysz auto
    Siłownik albo działa, albo nie. Nie ma co go smarować. Jeżeli nie ma siły wypchnąć dzyndzla, to znaczy że do czyszczenia jest mechanizm zamka, bo to on daje takie opory, że siłownik nie może ruszyć.
    Jak kupiłem Puga cztery lata temu, to nie działał tylny lewy siłownik - nie zamykał drzwi.
    Do przesmarowania użyłem WD40 i działa do dziś i nigdy z nim już nie było już kłopotów
    To wszystko zależy od skali zużycia - jeden może tylko być nieznacznie zapieczony, lub zanieczyszczony w środku, a drugi może być zużyty, lub zatarty i już może nic nie pomóc
    Mialbym sie jeb*** za 20pln to by mi sie nie chcialo. Drugi i tyle...

    Kogucik napisał/a:
    ... a zamków nie mam

    Ty kupiłeś to Clio od typa z Zamościa ? tak kojarzę po zdjęciu a co zrobisz jak ci aku padnie to jak otworzysz auto
    Tak, dokładnie aku jest nowe, także o to się nie boję a jak już by padło to na wszystko są sposoby Jakieś 2tyg. temu wchodziłem tak do Clio, które miałem m-c
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.