ďťż
chomiki
Kody diagnostyczne DIESEL - czy ktos juz podlaczal ?
Złacze Diagnostyczne - 3 Piny, gdzie w warszawie
przestała swiecic kontrolka diagnostyki
Części,diagnostyka,sklep
złącze diagnostyczne kompa
Diagnoza w Peugeot 405
Złącze diagnostyczne
Kostka Diagnostyczna
DYSK ATA, a Interfrejs
Interface Diagnostyczny
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolna.opx.pl

  • chomiki

    CZesc,

    Jakies pol roku temu kupilem sobie fejsa do Pyzi i do dzisiaj nie moge go prawidlowo podlaczyc. Specjalnie kupilem ten "lepszy" bym nie musial sam domyslac sie jaki mi kod komp wyswietlil i moze pokazal cos wiecej a tu . Nic nie dziala. Mam do tego Autodiaga. Bawil sie moze ktos czyms takim i by mi pomogl? Pytalem sie na elektrodzie to troche pojechali ze mna....za to ze nie wiem co to zdrowy minus Strach sie pytać
    Pomozecie?

    Chce podlaczyc bo moja sloneczko na benzynie nie chce palic za dobrze i jakies takie ogolnie mulowate jest

    pzdr
    Serek


    Witaj! Ja mam oryginalny komputer diagnostyczny Peugeota - T.E.P. I jeśli chodzi o podłączenie to odpowiednim kablem do danego modelu podłączam się pod oryginalne złącze diagnostyczne. Nie wiem jak jest u Ciebie. Pozdr
    serek, do peugeota musisz użyć interfejsu euroscan, ale jeśli ci chodzi o samo zaczytanie błędów to można to zrobić bez żadnego interfejsu Wystarczy kawałek kable, w przewodniku technicznym masz jak to zrobić.
    Chcialem uniknac zczytywania bledów "na oko" bo znajac moje szczescie dobrze tych kodow nie odczytam

    Mam dokladnie to: Fejs .

    Oczywiscie Pan ze sklepu raz tylko odpisal na emalie, na elektrodzie kazali mi sie uczyc wszystkiego o kompie Pyziowym. Rece opadaja. Mam 405 przed zmianami. Wtyczke 2 pinowa.

    Wole to moje ustrojstwo odpalic bo mi chyba powie cos wiecej niz tylko same kody...

    Mam w tym fejsie do podlaczenia + i - oraz k-line ktoremu musze zapuscic od czasu do czasu "zdrowego" minusa. Wczoraj tak robilem i . Moze jeszcze ma ktos jakies pomysly?

    Jak sie uda to potem macie diagnozy komputerowe u mnie GRATIS hehe )


    Czytajac to co pisales na elektrodzie, to naprawde raczej nie podlaczysz tego do 405. Musisz wsadzic owy k-line do wtyczki w samochodzie i dodatkowym kablem podlaczac co odczytanie kodu do masy... Zamiast sprawdzic bledy kablem za darmo, bedziesz sprawdzac kody interejsem i...tym samym kablem.
    Na elektrodzie to kazdy najmadrzejszy ale zeby dokladnie napisac i poprowadzic mnie za reke to juz jest problem. Najlepiej bym od razu nauczyl sie wszystkiego co dotyczy naprawy samochodu.

    A co do mojego problemu, to ostanio polaczylem k-line z minusem ( miedzy nimi wlacznik) czyli dalem minus na k-line i i tak fejs nic nie odczytal. Na desce tez nie mrygala lampeczka. Nie wiem jak do tego sie dobrać.

    Musicie mi wybaczyc ze jestem samochodowa pierdola
    hm... k-line musi isc do zielonej wtyczki - to jest pewne. musi tez isc do masy. bierzesz kabel wciskasz w zielona, na srodku sciagasz izolacje i w to wpinasz ten k-line. Druga stone tego kabla dopinasz do masy (- akumulatora czy jakas blacha w samochodzie) na "jakis czas" - nie wiem jaki. Na odleglosc ciezko mi cokolwiek doradzic.
    Mniej wiecej tak robilem. Dzisiaj wpadne na nasz Pyziowy 3miejski spot. Jak bedziesz to oblookasz
    a że zadam głupie pytanie, bo jeszcze nie oblatany jestem w pugach czy silnik 1.6 ma w ogóle kompa ? Bo mi si wydawało że od 1.9 w górę na wtrysku miały kompy. Po drugie, jeśli rzeczywiście ma sprawdź w ogóle czy przy przekręcaniu kluczyka zapala ci się lampa check engine (może ci się żarówka przepaliła) . Po trzecie jeśli wszystko OK to ciągniesz przewód od tej zielonej wtyczki na forum masz w który pin wtyczki wtykasz kabel i ciągniesz go do kabiny by siedząc przed na fotelu dotykać tym przewodem do stacyjki. ja dokładnie nie pamiętam ale ja czytałem na zapalonym silniku bo chyba nie chciał mi czytać tylko w pozycji zapłon, albo źle sprawdziłem... w każdym bądź razie na zapalonym silniku albo w pozycji zapłon (drugie polożenie stacyjki) przytykasz tenm pzrewód swój do stacyjki tak na ok. 4-5 sekund i puszczasz. wtedy powinna Ci zacząc mrygać lampka. Jak tak diagnozowałem silnik w 1.9 SRI i ABS w 1.9 SRTD ale tam trzeba się wpiąc w inną wtyczkę ale też do stacyjki i jazda.

    P.S. Oczywiście mówie tu o zwykłej i chba najlepszej metodzie z użwyciem tylko zwykłęgo przewodu z szopy np, Po znalezieniu odpowiedniej długości przwodu by sięgał do stacyjki zwijamy go ładnie i chowamy gdzieś w aucie nasz "fejs diagnostic" bo może się jeszcze przydać w przyszłości.

    czy silnik 1.6 ma kompa - ma - dzisiaj sprawdziłem
    gaźnik nie ma
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.