ďťż
chomiki
Manta Emperor 2 + głośniki Manta 5.1
Sprzedam głośniki LOGITECH S220 (czarne) NOWE TANIO
Dobór głośników + wzmacniacz do radia Sony CDX-GT20
Głośniki Infinity 4 sztuki oryginalne od Chryslera Voyagera
Jaka karta dzwiekowa pod glosniki 5.1 i tuner TV
głośniki blaupunkta JBL i GROUND ZERO..prosze o opinie
głosniki ALPINE DDC-R17H .. system odseparowany
Czy można do wzmacniacza 150W podłączyć głośnik 400W?
Głosniczek podszybie PEUGEOT 405 SRI
Jakie głośniki zmieszczą sie w przednie drzwi???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Witam Panowie. Mam problem ponieważ od 2 tyś. obrotów na każdym biegu w aucie robi sie zdecydowanie głóśniej. Dodam ze nie odczuwam żadnego spadku mocy, dymienia czy tak dalej. Chodzi tylko o to że silnik zaczyna głosniej pracowac..zdecydowanie głosniej....zaczyna to sie juz przy około 90 km/h czyli 2 tyś. obrotów. Czy może to byc przyczyną brudnego filtra powietrza? lub np. cieknącego paliwa z pompy wtryskowej z odpowietrznika? (w tym grzybku mi pękła membrana i dlatego cieknie z odpowietrznika) panowie olej itd mam....jest to rodzaj buczenia....ktore jest takie same po przekroczeniu 2 tysiecy obrotow...nawet przy 5 tysiacach jest ten sam dzwiek...staly jednolity dzwiek buczenia....


    a olej masz??
    u mnie w 406 glosniej pracuje od 3 tysiecy bo mam zniszczona poduche silnika i metal o metal mi sie dotyka... a nie wspomne o wyzszych obrotach gdy storzek zaczyna gwizdac:D:D
    Sprecyzuj co oznacza głośniej ??
    Czy to brzęczenie, dzwonienie, buczenie, czy co tam jeszcze
    W moim przypadku coś brzęczało po przekroczeniu 2700 i ustawało powyżej 3000.
    Okazało się, że rura dochodząca do kolektora była poluźniona i po jej dokręceniu (wymianie sprężynek) już nic nie dzwoni, ani nie brzęczy


    Panowie ktoś pomoże??
    moze lozyska w kolach??
    nie nie nie łożyska..to w ogóle inna bajka
    Sprawdz to buczenie na zakretach. Czy skrecajac w lewo na luku lub w prawo na luku buczenie sie nasila...

    Towarzysza temu jakies wibracje ?
    zeroo wibracji..na zakretach cisza....mam peknieta membranke na tym grzybku od pompy wtryskowej....moze to jest powod co?

    zaczyna to sie juz przy około 90 km/h czyli 2 tyś. obrotów.
    Możesz się wreszcie zdecydować czy dzieje sie to przy obrotach czy predkości
    Na pierwszym biegu nie jeździ się do 90 km/h
    Podobnie na drugim przynajmniej w normalnej jeździe
    Szukać w obrotach silnika to można na biegu jałowym czyli luzie
    Przez prędkość to wystarczy rozpędzić do danej prędkości wrzucić luz i wiadomo czy to wina silnika czy nie
    Nie ma wibracji i halasu - przeguby i poloski w porzadku.

    Membrana w grzybku odpowiedzialna jest za dostarczenie dodatkowej ropy podczas przyspieszania. Jak masz ja peknieta, to po prostu bedziesz mial slabsze osiagi... Nie powinno to miec wplywu na jakies halasy.

    Obstawiam poduszki silnika/skrzyni lub wydech...
    niektórzy ludzie mnie tu chyba nie rozumieją. hałas ten pojawia się na KAŻDYM biegu od 2 tyś. obrotów. jest to jakby buczenie. na luzie nic nie słychać. mam dziurawy tłumik ten ostatni...ale czy on może taki hałas robić?

    mam dziurawy tłumik ten ostatni...ale czy on może taki hałas robić?
    To weź zacznij szukanie od doprowadzenia układu wydechowego do porządku
    Będę w takim razie zmuszony do tego, lecz nie pomyślał bym że ten tłumik może robić ten hałas. ale zaczyna mi się to robić coraz bardziej realne. Dobra koledzy dziękuje za pomoc:)
    pozdrawiam wszystkich i zimnego kapselka:D

    mam dziurawy tłumik ten ostatni...ale czy on może taki hałas robić?

    Oczywiście.Ja jak miałem dziurawy tłumik to maskara była i wstyd...
    cisnienie spalin z turbosprezarki w tłumiku robi taki szum mam to samo dlatego zaczyna ci sie od 2000 tys. obr. ja juz zdazyłem sie do tego przyzwyczaic zrób tłumik i powinno wszystko wrócic do normy

    cisnienie spalin z turbosprezarki w tłumiku robi taki szum mam to samo dlatego zaczyna ci sie od 2000 tys. obr. ja juz zdazyłem sie do tego przyzwyczaic zrób tłumik i powinno wszystko wrócic do normy

    Turbina pracuje z daną prędkością obrotową. Na wolnych obrotach ta prędkość jest minimalna, wraz ze wzrostem prędkości obrotowej wzrasta ilość spalin w turbinie czyli wzrasta prędkość obrotowa turbiny, wytwarza większe ciśnienie doładowania A że od prędkości rzędu 2000rpm to chyba jest związane że silnik przy tej prędkości już dmucha swoje nominalne ciśnienie, oraz z charakterystyki momentu obrotowego silnika (od około 1800 rpm rozpoczyna sie max moment obrotowy)
    przyczyna : pęknięty wąż od filtra powietrza do turbiny:D
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.