ďťż
chomiki Prosze o sprawdzenie loga i pomoc jeżel ktoś ma czas. Proszę o sprawdzenie log'a, trojanDownloader.Wigon.bs witam.zamuliło mi kompa prosze o sprawdzenie logów jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku Prosze o sprawdzenie loga - wolny net Prosze o sprawdzenie Loga!!! Napewno Keylogger!!! Uprzejma prośba o sprawdzenie Loga z HJT Reklamiarz, trojan?? Proszę o sprawdzenie loga... moze ktos sprawdzic mi log?prosze jaka pojemnoĹÄ skrzyni |
chomikiDzisiaj mialem dosc dluga i dosc kontrowersyjna rozmowe z moim kumplemTwierdzi on, ze jego BMW 1.8L mniej pali, jak ciagnie samochod od startu do 4200 rpm i dopiero zmienia bieg ( bo niby to jest jego moment obrotowy), niz jakby jezdzil jak emeryt i zmienial bieg przy 2300 rpm. Tlumaczy to mowiac, ze silnik ktory jest w swoim momencie obrtowym, najmniej sie meczy, a przez to najmniej pali. Nie moglem mu uwierzyc i dalej wydaje mi sie, ze to niemozliwe. Oczywiscie mowimy o tym, ze gazu dodajemy tak samo, we sensie tak samo wciskamy. Czy to mozliwe ? mi się wydaje że teoretycznie jest to nie możliwe - im więcej obrotów tym więcej razy zapełniają się tłoki , ale zaobserwowałem kiedyś w swoim fordzie escorcie 1,3 CVH (gaźnik) to samo co kolega z BMW, jak jeździłem jak dziadek to więcej palił Co do benzyniaka to nie wiem ale na pewno wiem za jak diesla sie dusi niskimi obrotami bardzo to więcej pali jak przy normalnej jeździe. czyli co, lepiej jak jade 50km/h na 3 biegu niz na 4 ? Jezdzac na wyzszych obrotach sa mniejsze straty -trzeba to wyposrodkowac. Zwyczajowo biorac jazda miedzy 2,5 a 3,5k jest najbardziej ekonomiczna. to dotyczy mojego silnika ? czy tego z bmw ? dla diesla odpowiednio nizej -mozna przyjac 2300-3200 To by znaczylo, ze np. jezdzac 160 konna Honda Civic 1.6 trzeba byloby jezdzic do 7000obr/min na kazdym biegu... Moim zdaniem autem trzeba jezdzic w najbardziej wydajnym zakresie obrotow, czyli takim w ktorym moment obrotowy jest wysoki. Dajmy na to taka 407 HDI: Ja tu bym sie staral trzymac ja w przedziale 1800-3000obr, wtedy silnik ma najwieksza wydajnosc Albo 406 2.0: Tak gdzies miedzy 2500 a 4000obr. Ale czy to rzeczywiscie powoduje zmniejszenie spalania? Najlepiej chyba ostroznie obchodzic sie z pedalem gazu i dbac o stan techniczny auta... Ja zobrazuję to tak. Moim kiedy jadę po płaskim powiedzmy na 5, z prędkością około 60 km/h spalanie jest w miarę a obroty ok 1,5 tys, ale kiedy tyko zacznie się górka natychmiast trzeba zredukować bieg przynajmniej na 4. wtedy silnik wchodzi na jakieś 2,1 i wtedy spalanie z powrotem spada. Więc co z tego że obroty są małe, kiedy silnik potrzebuje więcej mieszanki do wytworzenia większej mocy do pokonania wzniesienia. Tak samo z przyspieszaniem, nie zupełnie jak "emeryt" ale nie jak wariat: np: przy przyspieszaniu do 50km/h na 1 daję mu do 1700, 2 do 2300, 3 do 2000 i 4 już z osiągniętą 50, z obrotami 1700. Jeśli chcę przyspieszyć do 70km/h redukuję do 3 i ciągne do 2500, 4 do 2,300 i 5 do równej jazdy z obrotami 1900. W ten sposób moja 405 z XU10J2 która ma dosyć momentu od dołu nie przekracza spalania na poziomie 10 - 10,5 l na 100km w cyklu miejskim. Skracając czas przyspieszenia możemy sobie pozwolić na wrzucenie 4 lub 5 i wcześniej rozpocząć ekonomiczną równą jazdę. Przy ostrym kręceniu powyżej 3200, potrafi spalić nawet 15 l:dobani: Tak że przychylam się do zdania Twojego kumpla - tylko trudno mi uwierzyć że jego BMW jest w stanie przenieść ten max. moment na jezdnię od ''startu''. Mój zrywa przyczepność na jedynce przy ok 2000 rpm |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||