chomiki
sterowanie wtryskiem
ozorkow.net w "KOTAN CUP2007"
Dziwne sterowniki made in China ;]
sprzedam dzialke rekreacyjna z altana
Pozytywna wiadomość!
HP-PAVILION-DV6623 - opinie
Sprzedam... nokie 6610i i siemensa mc60 ...
merry christmas and happy new year
obrotomierz
płyta główna intel AL440LX + procesor + inne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Hejka powiedzcie co to za dziadostwo jest ??? mam to rypniete i musze wymienic tylko nie wiem jak to sie nazywa



    Z góry dzieki


    silnik krokowy boscha
    ja pitole ja myslalem ze to jakas przeplywka ... dzieki wielkie

    Edit ......................

    A moze mi ktos wiecej powiedziec cos o tym silniku jaki to typ itd. Mam 1,8 gtx w oznaczeniu ale ciezko mi jest cookolwiek znalezc do niego w internecie.

    Ten silnik na zdjeciu to nie jest od mojego ale jest podobny ... zrobie dzisiaj fotke to podmienie
    tak gwoli ¶cis³o¶ci - nie tyle silnik krokowy, co zawór powietrza dodatkowego.
    Chocia¿ jak bêdziesz szuka³ to szukaj i tak i tak, bo czêsto jest nazywany silnikiem krokowym.
    Ale krokowy wygl±da trochê inaczej.


    Protek, twój silnik to xu7jp tak siê dok³adnie nazywa ten typ by³ on tez montowany w citroenach wiec nie kieruj sie tylko pugiem , ale jak trafisz w sklepie na goscia co kuma o co biega w koncernie PSA (citroen/peugeot) to bedzie gitara, a swoj± drog± ... jestes w OSLO ??
    no tak wlasnie w necie znalazlem ze pod citroena tez podchodzi. W sumie to mieszkam 30 km od oslo w Jessheim

    Mozne ten krokowy jakos przeczyscic?? \Zdjalem go dzisiaj ale za bardzo nie ma mozliwosci go odkrecic. Dmuchalem w dysze i powietrze przelatuje swobodnie. W srodku jest jakis zaworek ktory lata jak chce moze to jest przyczyna nierownych obrotow i problemami przy odpaleniu. Bez gazu nie zapali. A jak zdjalem go w ogole autko zapalilo bez problemow tyle ze obroty lataly od 1000 do 3000.
    I bêdzie lataæ kiedy nie bêdzie pod napiêciem.
    Tam jest uchylny zawór powietrza sterowany sygna³em z kompa. Zale¿nie od potrzeb podaje wiêksz± lub mniejsz± dawkê powietrza.
    Twój problem mo¿e wcale nie wynikaæ z uszkodzenia tego elementu. Ten zawór mo¿na sprawdziæ miernikiem.
    Przdmuchanie go wystarczy, nic wiêcej nie trzeba czy¶ciæ. Co najwy¿ej mog³o siê przepaliæ uzwojenie i wtedy nie bêdzie dzia³a³. Ale bez bardzo wyra¼nej przyczyny to siê nie powinno zdarzyæ.
    te¿ posiadam takowego krokowca.. Ostatnio przedmucha³em, utopi³em w benzynie ekstrakcyjnej, wysuszy³em i faktycznie obroty siê uspokoi³y trochê..
    Ja te¿ mam GTX ale 1,9 XU9M. te¿ mam ten silniczek krokowy, dok³adnie nazywa siê on elektrozawór zimnego powietrza, oznaki popsucia to skaczace obroty, zawieszenia wysokich obrotów. cena ok 500z³ bosch tylko uwa¿aj s± 2 modele do peugeota a wogole takie co¶ te¿ jest w BMW Volvo i wygl±da identycznie lecz nie dzia³± poprawnie u¿ywka oko³o 280z³ wiêc lepiej orygina³, ja ju¿ zbieram bo tez mi sie zawiesza a czyszczenie nie pomaga na d³ugo.
    a jest jakis sposob zeby sprawdzic go czy dziala prawidlowo ?? nie wiem moze jakims miernikiem czy cos ?
    Protek! ja mojego puga odpalam na dwa razy.
    Pierwszy raz od razu ga¶nie.
    Po dwudziestu sekundach odpala ju¿ normalnie tylko obroty ma od 800 do 1200.
    Nie p³ywaj± tylko raz ma takie a innym razem owakie.
    Poniewa¿ je¿d¿ê na gazie to mnie to nie przeszkadza³o a nawet my¶la³em ¿e komp siê trochê pieprzy przez pod³±czanie gazu (jest bez silnika krokowego tylko na ¶rubê jak w najstarszych systemach zasilania gazem).
    Piszcie dalej co siê dzieje to mo¿e te¿ czego¶ siê nauczê.
    Pozdrawiam.
    ja przemy³em porzadnie w benzynie ekstrakcyjnej i zaczlo dzia³ac poprawnie

    I bêdzie lataæ kiedy nie bêdzie pod napiêciem.
    Tam jest uchylny zawór powietrza sterowany sygna³em z kompa. Zale¿nie od potrzeb podaje wiêksz± lub mniejsz± dawkê powietrza.
    Twój problem mo¿e wcale nie wynikaæ z uszkodzenia tego elementu. Ten zawór mo¿na sprawdziæ miernikiem.
    Przdmuchanie go wystarczy, nic wiêcej nie trzeba czy¶ciæ. Co najwy¿ej mog³o siê przepaliæ uzwojenie i wtedy nie bêdzie dzia³a³. Ale bez bardzo wyra¼nej przyczyny to siê nie powinno zdarzyæ.

    mój zawór sterowany jest trzema przewodami.
    Czy mo¿esz napisaæ jakie napiêcia na których kablach maj± siê pokazywaæ.
    Mo¿e rezystancje pomiêdzy przewodami niepod³±czonymi do zaworu.
    Mo¿e rezystancje samego zaworu??
    Je¶li co¶ masz to pisz.
    Byæ mo¿e moje przewody zasilaj±ce zawór maj± zwarcie.
    Ca³y kawa³ wi±zki jest stopiony.
    Pozdrawiam
    Jeden z przeka¼ników w puszce w komorze silnikowej po stronie pasa¿era jest od tego zaworu. zdejmujesz przeka¼nik, i mierzysz rezystancjê w gniezdzie pomiêdzy pinem 5 - masa, a 23 - powinno siê mie¶ciæ w zakresie 19-25 omów, a pomiêdzy 5 i 24 - 17-22.5 oma
    Dziêki.
    U mnie mniej wiêcej siê zgadza.
    Wyj±³em elektrozawór i moczê w rozcieñczalniku karbomidowym ogólnego stosowania.
    Ponoæ jedynie on rozpu¶ci osady z palonego oleju.
    Podejrzewam ¿e w³a¶nie te osady powoduj± klejenie siê przepustnicy.
    Sygna³y z kompa nie mog± sobie poradziæ z klej±c± siê przepustnic± (moja prywatna teoria)
    Zamiast elektrozaworu za³o¿y³em ¶rubê od regulacji instalacji gazowej.
    Je¼dzi siê normalnie jak z elektrozaworem.
    Po umyciu jak zamontujê to napiszê.
    Je¶li bêdzie ¼le to za³o¿ê ¶rubê i nie bêdê ju¿ wiêcej kombinowa³.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.