ďťż
chomiki
Prosze o sprawdzenie loga i pomoc jeżel ktoś ma czas.
Radiowozy w nocy koło gimnazjum, wie ktoś coś?
Nowosci - TOCA Race Driver 3 czy ktos juz gral?
robł ktos pierscienie mdf na przednie drzwi??
menu Źródła mógłby ktoś zarzucić?
jak by ktoś miał czas - niech zerknie
wskaźnik poziomu oleju w 1.6 ktos sie spotkal?????
D2A...czy ktoś wie jaki to silnik???
Kody diagnostyczne DIESEL - czy ktos juz podlaczal ?
Czy ktos wymienial u siebie wskaznik paliwa ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szarlotka.pev.pl

  • chomiki

    Cześć, od paru dni zauważyłem że na wolnych obrotach silnik zaczyna mi falować, obroty skaczą od 900 do 500 i tak co jakiś czas. Najczęściej jak zatrzymam się na światłach, nic innego poza tym nie ma, nie gaśnie, zbiera się dobrze, co to może być? silnik krokowy siada?



    silnik krokowy siada?
    może nie siada ale na pewno zasyfiony,wyczyść i powinno być

    silnik krokowy siada?
    moim zdaniem raczej nie - czujnik położenia przepustnicy szwankuje.
    hmm trzeba go wymienić? i gdzie on jest mam silnik 1,6 pełny wtrysk


    Jest to czujnik, który znajduje się idealnie na osi przesłony przepustnicy - po przeciwnej od krzywki z linką gazu. W 2,0 znajduje się pod przepustnicą, nie wiem w jakim położeniu znajduje się w 1,6 ale na pewno go znajdziesz jeśli tylko odsłonisz sobie wlot do przepustnicy. Ma kształt zbliżony do trójkąta.
    aha dzięki, po powrocie z pogrzebu sprawdzę i wymienię, jeszcze raz dzięki
    a jak sie czyści silnik krokowy
    nie chce krakać ale u mnie tak było jak zaczynała siadać uszczelka pod głowicą...
    Silnik odkręcasz od przepustnicy, na jego trzpieniu, który z przepustnicą tworzy zawór. Gromadzą się na nim olej z syfem z powietrza, który został przepuszczony przez filtr.
    Trzeba oczyścić gniazdo w przepustnicy i trzpień na krokowcu. Ale to jeszcze nie koniec. Silnik krokowy niestety ulega też zabrudzeniu w środku i zanieczyszczenia dostają się na gwint trzpienia. Należy go delikatnie wykręcić i wyciągnąć poczym oczyścić i przesmarować smarem sylikonowym (chyba taki jest oryginalnie).
    W przypadku Magnetti Marelli trzpień się wpycha na miejsce, a nie wkręca (przynajmniej tak było u mnie)
    podłącze się, gdzie jest silnik krokowy w migu i jak go przeczyścić??
    Reju ty nie masz krokowca tylko zawór powietrza dodatkowego chyba musisz szukać węża który omija przepustnicę i wpada za nię do kolektora, na tym wężu powinien być zawór dochodzą do niego kable z wtyczką
    Poproszę o punkt "pomógł" dla Maćka

    Ale jedna sprawa, do tego zaworu nie dochodzą żadne kable...
    Reju, załatwione.

    co do falowania silnika u mnie to już wyjaśniło się, nie wiem czy to to na pewno było przyczyną ale na razie jest wszystko ok. Otóż poluzowała mi się obejma trzymająca tłumik końcowy i rurę. Wracając z Częstochowy zawadziłem tłumikiem o asfalt i się rozszczelniło całkowicie. Skręciłem wszystko na nowo i od tego czasu silnik pracuje równo. Może to tylko zbieg okoliczności ale wszystko jak na razie jest ok. Przez krótki czas czułem się z tym wydechem jak w rajdówce ale jakoś mocy to nie dodało

    do tego zaworu nie dochodzą żadne kable...
    To dziwne, poszukaj w okolicy jakiejś wolnej kostki, być może jest odłączone i stąd problemy z obrotami
    A znalazłeś właściwy element
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.